دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام

حوزه/ حوزه علمیه گیلان در پی حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور مدیر حوزه علمیه گیلان در پی حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) شیراز پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بار دیگر دست‌های آلوده‌ی کفر و نفاق و تکفیر از آستین یکی از عمال این جریانات خبیث بیرون آمد و جمعی از زوار محترم حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) را شهید و مجروح ساخت.
حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) نشان داد که هدف دشمن، مقابله با اسلام و انقلاب است و برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نخواهد کرد.

این جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است که به خیال باطل خود گمان می‌کنند، می‌توانند بین اقوام و مذاهب یکپارچه و همسوی کشور عزیز ما تفرقه بیندازند و ایران را ناامن کنند. به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

شهادت مظلومانه تعدادی از زائران و نمازگزاران عاشق آل الله در حرم حضرت شاهچراغ(ع) را به محضر حضرت ولیعصر اروحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف کشورمان بویژه مردم شریف و شهید پرور استان فارس و خانواده شهدای این حادثه تروریستی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح بلند شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع)، همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را مسئلت می نماید و همچنین انتظار حوزه علمیه گیلان از تمامی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و خصوصا دستگاه قضایی آن است که با قاطعیت و سرعت هر چه تمام‌تر نسبت به شناسایی آمران و دست‌های پشت پرده این عمل ددمنشانه اقدام نموده و عاملان جنایتکار آن را به سزای اعمالشان برسانند.

مرکز مدیریت حوزه علمیه گیلان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha