یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

حوزه/ استاندار لرستان در پیامی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی(ع)شاهچراغ را محکوم و تصریح کرد: خون شهدای مظلوم و بی گناه این حادثه، دامن تروریست ها و حامیان آنان را خواهد گرفت.

در متن این پیام آمده است:

ملت ایران به چه جرمی باید شاهد غرق بخون شدن مادران و کودکان و زائران حرم احمد بن موسی (ع) باشد؟ گناه آن کودک و آن مادر که برای زیارت و عرض ارادت به ساحت اهل بیت، در حرم خلوت کرده است چیست که باید آماج رگبار گلوله قرار گیرد؟

چرا چادر مادران این سرزمین باید غرق در خون شود و کودک در آغوش مادر شهید شود؟ کجایند آنانکه که شعار زن، زندگی، آزادی سر می دهند تا ببینند حاصل اغتشاشات و شرارتهایشان چگونه در صحن احمد بن موسی(ع) منجر به پرپر شدن مظلومترین زائران اهل بیت می شود؟

جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران درگیر جنگی ناجوانمردانه، فراگیر و ترکیبی است که هدف نهایی آن را درگیری مسلحانه و تجزیه ایران اسلامی تعریف کرده اند.

اغتشاشگرانی که گر چه معدودند اما با ایجاد هیاهو در برخی نقاط کشور نقش جاده صاف کن اینگونه عملیاتهای تروریستی را ایفا می کنند، باید به خود آمده و راه رفته را باز گردند. پیش از آنکه خشم ملت ایران فوران کند.

ایادی منطقه ای که حامیان و محرکان تروریستهایی هستند که به ملت ایران آسیب می زنند، قطعا در کاخ های شیشه ای نشسته اند و دیر نیست تا خون شهدای مظلوم حرم احمد بن موسی (ع) دامنگیرشان شده و کاخ ها بر سرشان آوار شود.

اینجانب از جانب مردم ولایی و شهید پرور لرستان خود را شریک مصیبت مردم شیراز، فارس و ایران اسلامی دانسته و شهادت زائران مظلوم حرم شاهچراغ(ع) را به محضر ملت بزرگ ایران و خانواده های آن شهیدان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha