یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
بندرعباس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه هرمزگان در تجمع و گردهمایی طلاب و روحانیون شیعه و اهل سنت بندرعباس، تاکید کرد: آگاه سازی و روشنگری اولین وظیفه مقابله با جنگ نرم دشمن در حوادث اخیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، علما و روحانیون، فضلا و طلاب خواهر و برادر شیعه و اهل سنت بندرعباس در محکومیت اغتشاشگران و حمایت از ولایت و نظام مقدس امروز پنجشنبه پنجم آبان ۱۴۰۱در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران تجمع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در این تجمع ضمن محکومیت جنایات تروریستی شب گذشته در بارگاه ملکوتی شاهچراغ(ع) در شیراز، اظهار داشت: این جنایات با هدایت عاملان و آمران منحرف خارجی و داخلی به اشکال مختلف در ایران اسلامی شکل گرفته است.

وی با اعلام اینکه آحاد مردم، حوزه های علمیه و مسئولان باید آماده جانفشانی باشند عنوان کرد: دود این فتنه ها به چشم خود فتنه گران خواهد رفت و این علف های هرز که جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده اند کنار خواهند رفت.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: هدف و گام متعالی که نظام اسلامی برای پیشرفت و توسعه برداشته است برای رسیدن به آن قله های دشواری را باید طی کند و این سختی ها برای ملت و افراد جامعه تازه اول راه است.

حجت الاسلام والمسلمین حقیقی بیان کرد : دشمن با دسیسه های مختلف به دنبال تفرقه و نفاق در بین مردم و جوانان این مرز و بودم است.

وی به پدیده شوم بهائیت که در ۲۰۰سال گذشته در ایران شکل گرفت اشاره کرد و گفت: بهائیت یا همان «یهودیت مخفی» با تفکرات انحرافی در جای جای میهن اسلامی در عصر قاجار و نمود آن در عصر پهلوی رسوخ کردند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: بهائیت در ایران ریشه دوانده و با تفکری مانند اینکه با تمام ادیان سازگاری وجود دارد مگر شیعه، خون و مال و ناموس آنها را مباح می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین حقیقی در بخش دیگر عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر شاهد هنجارشکنی و کشف حجاب عده ای به نام آزادی بودیم. اینها همه بهانه برای این است که ایران قوی وجود نداشته باشد.

وی جهاد تبیین را یکی از اثرگذار ترین شیوه های مقابله با انحرافات دانست و خاطرنشان کرد: همه آحاد جامعه از روحانیت گرفته تا معلمان و دانشگاهیان باید در جهت روشنگری و اسلام ناب و شناساندن انحرافات تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha