یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

حوزه/ جامعه روحانیت مبارز و حوزه علمیه استان لرستان در محکومیت حادثه تروریستی شیراز و حوادث اخیر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، جامعه روحانیت مبارز و مدیریت حوزه علمیه استان لرستان در بیانیه مشترکی حادثه تروریستی شیراز را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«و مَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَ لَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا »

بار دیگر دست جنایتکار، پلید و خبیث عمال استکبار جهانی و نظام استعمار از آستین عده‎ای خود فروخته وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه، فاجعه و جنایت دیگری را رقم زد، و منجر به شهادت و زخمی شدن عده‎ای از زائران و نمازگزاران مؤمن که همانند مولای خود حضرت أبا عبد الله الحسین علیه السلام آمادة ادای فریضه الهی بودند، شد.

دشمنان نظام بارها و با عناوین مختلف، از تحمیل جنگ سخت تا تلاش برای براندازی نرم جهت ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی، توان خود را آزموده‎اند؛ اما نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر آموزه‎های قرآنی و تبعیت از فرامین ولایت، توانسته از این گردنه‎های سخت و بحران ها و فتنه ها به سلامت عبور کند.

حوادث اخیر خیابانی و دانشگاهی، شهادت مدافعان امنیت و تضعیف نیروهای انتظامی و امنیتی، نتیجه مواضع نسنجیده و مغرضانه برخی فریب خوردگان داخلی و شکست خوردگان سیاسی است که بستر را برای حوادثی همچون حمله تروریستی و هتک حرمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیهما السلام فراهم کرد.

امروز رمز پیروزی، بی‌تردید اتحاد، همدلی و تبعیت محض از فرامین ولایت است. دشمنان نظام اسلامی آخرین تیرهای در ترکش خود را رها کرده و کیدهای شیطانی شان محکوم به شکست است. دشمنان بدانند شوق شهادت در جان و فکر همه ما عجین است و تحت هیچ شرایطی از پاسداری انقلاب و رهبری عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

جامعه روحانیت مبارز و مدیریت حوزه علمیه استان لرستان، ضمن تسلیت به پیشگاه امام عصر(عج) و رهبر فرزانه انقلاب و مردم عزیز ایران اسلامی خصوصا مردم انقلابی شیراز و خانواده های محترم شهدا و اعلام برائت از اقدامات اخیر مخلان امنیت و آسایش مردم، این جنایت هولناک و مذبوحانه را محکوم و خواستار برخورد جدی و بازدارنده دستگاه‎های مسئول با برهم زنندگان نظم و امنیت کشور و محرکین داخلی و خارجی شان که برخی سیاسیون بی بصیرت و البته تاریخ مصرف گذشته و سلبریتی های خود فروخته ای که از سرمایه های این نظام اندوخته اند و امروز نیز به جان و مال این مردم طمع کرده اند، هستیم .

جامعه روحانیت مبارز و مدیریت حوزه علمیه استان لرستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha