یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بندرعباس

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان در تجمع طلاب شیعه و سنی گفت: خون شهدای حادثه تروریستی شیراز ریشه اغتشاشگران و تحرکات دشمن و عاملان آن را می خشکاند و خط پایانی بر ناامنی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، امروز پنجشنبه پنجم آبان ۱۴۰۱ در تجمع علما و روحانیون، فضلا و طلاب خواهر و برادر شیعه و اهل سنت بندرعباس در محکومیت اغتشاشگران و حمایت از ولایت و نظام اسلامی، ضمن محکومیت اقدام تروریستی کور و ضمن تجدید عهد و پیمان حوزه های علمیه با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدای گرانقدر، اظهار داشت: شهدای حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی(ع) در واقع مدافعان حرم و حریم اهل بیت(ع) هستند.

وی افزود: همانگونه که خون پاک سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) ریشه داعش و خلافت پوشالی و دروغین داعشی ها را خشکاند و به زباله دان تاریخ فرستاد یقین دارم خون شهدای حادثه تروریستی شیراز ریشه اغتشاشگران و تحرکات دشمن و عاملان آن را می خشکاند و خط پایانی بر ناامنی خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان ادامه داد: دشمنان تلاش دارند تا ایران اسلامی را ناامن کنند و از ابزارهای مختلف مانند اختلافات قومیتی، شکاف های بین نسلی استفاده می کند. یک روز اقدام تروریستی در زاهدان و روز دیگر هم در شیراز انجام می دهند و این نشانه استیصال دشمن است.

اسماعیل نیا اضافه کرد: اولین گام جهاد تبیین این است که از اظهار نظرهای احساسی پرهیز و گفتگوی عاقلانه و هدفمند را در راستای روشنگری انجام دهیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان تصریح کرد: دشمن با استفاده از این اتفاقات می خواهد طلبه شیعه پشت تریبون قرار بگیرد و با احساسات کنترل نشده حرف های را علیه اهل سنت بزند و اهل سنت نیز علیه شیعه، لذا باید هوشیار بود.

وی خاطرنشان کرد: خون شهدا نهال تنومند انقلاب را آبیاری می کند و یقین دارم که باطن خبیث عاملان و آمران اغتشاشات اخیر روشن می شود و جوانان و نوجوانان ما نیز متوجه خواهند شد که این اغتشاشات فراتر از حقوق زن است و آنها ایران قوی را نمی خواهند.

وی تاکید کرد : متعرضین صف های خود را جدا کنند و حساب افرادی که بر طبل اختلاف می کوبند باید جدا گردد.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: دشمن فکر می کند با شهادت ۱۵ نفر و مجروحیت عده ای از مردم، دست از اصول خود بر می داریم اما بداند ما فرزند احد و خیبر و عاشورا هستیم و این گونه جنایات در اراده و عزم قوی ما اثر نخواهد گذاشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha