دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پیامی شهادت جمعی از زائران حرم حضرت شاهچراغ سلام الله علیه را تسلیت و این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پیامی شهادت جمعی از زائران حرم حضرت شاهچراغ سلام الله علیه را تسلیت و این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: بدینوسیله جنایت و عملیات تروریستی مزدوران بیگانه و منحرفان سرسپرده اجانب و حرمت شکنی حریم اهل بیت (علیهم السلام) که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از برادران و خواهران زائر حضرت شاهچراغ در شیراز گردید از جانب خود و مردم ارجمند استان بوشهر محکوم نموده و به خانواده محترم شهدا و مردم گرانقدر شیراز تسلیت عرض می نمایم و برای مجروحان آرزوی صحت و سلامت دارم.

بی‌تردید این جنایت کور و خونین و ضد انسانی بار دیگر چهره پلید استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و مدعیان حقوق بشر، مخالفان نظام مقدس اسلامی و حامیان جهان خوار آنها را بیش از پیش نمایان نمود.

این جنایت خونین به همگان آموخت اگر در مملکت امنیت و آرامش نباشد و اغتشاش و آشوب جامعه را دچار چالش کند فضای اقدامات تروریستی دشمنان فراهم می‌آید و مردم عزیز را گرفتار حوادث تلخ جنایات بار خواهد کرد. در این اقدام تروریستی که بانوان محترم به شهادت رسیدند و کودکان عزیزی به تیر بیگانه پرستان به شدت مجروح شدند آیا مدعیان حقوق بانوان و کودکان همچنین مردان سخنی به میان آورده اند بی شک آنان نیز هم اندیشان و هم رفتار آنان می باشند.

«فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ»

باید دانست جهان استکبار در یک جنگ ترکیبی رسانه ای، آشوب اجتماعی و صنفی، ترور و آدم کشی در اندیشه تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضای ملی و فرا ملی، جلوگیری از پیشرفت ایران، تجزیه و در نهایت تخریب انقلاب شکوهمند ایران هستند و مردم ایران اسلامی با هدایت های مقام معظم رهبری همچون سالیان دفاع مقدس در قبال این تهاجم نیز پیروز و سربلند خواهند بود.

در پایان بار دیگر این فاجعه غم‌انگیز به حضرت بقیة الله الاعظم (روحی فداه) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته العالیه) و خانواده های محترم آن شهدا و مردم استان فارس به ویژه شهر شیراز تسلیت عرض نموده و از خداوند علو درجه شهداء و سلامت و صحت مجروحان مسألت می نمایم.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha