سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید حسن عاملی

حوزه/ بدون تردید خوشحالی از حادثه خونین حرم حضرت شاهچراغ توسط کانال هایی که این روزها اشک تمساح بر ملت ما می ریزند ادل دلیل است که آنها خیرخواه ملت ما نیستند و هیچ وثوقی بر سخنان و خیرخواهی آنان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و شهادت جمعی از زائران، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ ۚ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فِیهِ الْأَبْصَارُ”

حادثه تروریستی و شرم آور آستان مقدس شاهچراغ شیراز را به ساحت منیع رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می نمایم. این حادثه نشان داد که دشمنان بی رحم ملت ما مترصد فرصت برای انتقام از ملت ما هستند.

پیام این حادثه به عنوان هشدار بزرگ این است که هرگونه تضعیف زمینه های امنیت شراکت در خون ابریا و بی گناهان و تسلیط جانیانی مثل داعش بر سرنوشت کشور است.

بدون تردید خوشحالی از این حادثه توسط کانال هایی که این روزها اشک تمساح بر ملت ما می ریزند ادل دلیل است که آنها خیرخواه ملت ما نیستند و هیچ وثوقی بر سخنان و خیرخواهی آنان نیست و قطعاً پشت نقاب خیرخواهی آنها موجودات خطرناکی قرار داد که «وَإِذَا خَلَوْا عَضُّوا عَلَیْکُمُ الْأَنَامِلَ مِنَ الْغَیْظِ ۚ قُلْ مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ»

صدق الله العلی العظیم

سید حسن عاملی
۵ آبان ۱۴۰۱
۱ ربیع الثانی

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • همتی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    تضعیف امنیت دیگه چیه؟ زدند و کشتند، بیدار شو! اسکاتلند کجای دنیاست که رییس جمهور قبلی این کشور از آنجا مدرک میاره و خودشو روحانی معرفی میکنه؟ بارها هم گفته، اسلام اینقدر که میگویند، سخت نمیگیره! درست است که الان کنار افتاده، ولی جریان فکری را که وی و سایرین راه انداخته اند، به این راحتی کنار نمی رود؛ وقتی خیلی ساده از کنار عوامل قتل در حرم امام رضا(ع) میگذریم، دستاوردش، تکرار حادثه است!