دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عکس

حوزه/ آیت الله کعبی گفت: آغشته به خون شدن مردم بی گناه مشغول راز و نیاز با خدا و زیارت و دعا در یکی از حرم های مقدس، نشان توحش و عمق کینه و قساوت جریان تکفیری و حامیان آنان و ثمره خباثت و فتنه و دشمنی با ملت ایران و مشغول کردن نیروهای حافظ امنیت و آرامش به اغتشاشات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم نمودن حادثه دلخراش و هولناک حمله به حرم مطهر احمد بن موسی علیهما السلام (شاهچراغ) آورده است:
فاجعه هولناک تروریستی تکفیری ها در حرم آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاه چراغ در شیراز و هتک حریم حرم و شهادت ۱۵ نفر و زخمی شدن ۱۹ نفر دیگر را به ساحت حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه و عاشقان اهل بیت علیهم السلام و رهبری حکیم انقلاب و ملت بزرگ ایران و مردم مومن استان فارس و خانواده معظم شهداء تسلیت عرض می نمایم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و علو درجات برای شهداء و شفای عاجل برای مجروحان را از از خداوند متعال مسألت می نمایم.
آغشته به خون شدن مردم بی گناه که مشغول راز و نیاز با خدا و زیارت و دعا در یکی از حرم های مقدس بودند، نشان توحش و عمق کینه و قساوت جریان تکفیری و حامیان آنان و ثمره خباثت و فتنه و دشمنی با ملت ایران و مشغول کردن نیروهای حافظ امنیت و آرامش به اغتشاشات است.
دشمنان اسلام و ایران، کانون ایمان و عشق و ارادت و هویت و اقتدار و عزت و پیشرفت ایران اسلامی یعنی یکی از حرم های اهل بیت علیهم السلام را هدف قرار دادند.
ملت عاشورائی و حسینی ایران بارها نشان داد که جنایت دشمنان، آنان را قوی تر می کند و با عزم و اراده بیشتر از حرم جمهوری اسلامی ایران و خیمه آن ولایت فقیه و رهبری فرزانه حمایت می کنند.
امید آن است که جوانان غیرتمند و خانواده های اصیل ایرانی عمق جنگ شناختی و ترکیبی دشمن برعلیه اصل اسلام و اهل بیت علیهم السلام و ایران سرافراز را با بصیرت بیشتر دریابند و برای جدا کردن صفوف جاهلان و غافلان از فتنه مزدوران سازمان یافته توسط شبکه های جاسوسی و تروریستی آمریکایی و صهیونیستی بیشتر تلاش نمایند.
راه برون رفت از این فتنه پیچیده ترکیبی، برخورداری از روحیه دوران دفاع مقدس و میدان داری ملت و خیزش ملی و حضور ملت در صحنه است. همه با هم دولت و ملت در کنار یکدیگر با ایستادگی راه پیشرفت را هموار می سازیم .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha