یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بیانیه تبریز

حوزه/ حجت الاسلام فلاحتی در پیامی تصریح کرد: کوردلان شقی، کج فهم و مزدور وهابی و اسرائیلی با سوءاستفاده از فضای آشوبی که اغتشاشگران فراهم کرده اند، تلاش کردند مذبوحانه به مردم غیور ایران عزیز ضربه بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پیامی حمله تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

حادثه دردناک و ددمنشانه حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام، که منجر به شهادت مظلومانه جمعی از زائران شریف آن حرم نورانی شد موجب تألم و غم و اندوهی بزرگ است.

این حادثه تروریستی وحشتناک که به دست کوردلان شقی، کج فهم و مزدور وهابی و اسراییلی صورت گرفت و جان‌های پاک مردان و زنان و حتی کودکان مظلوم را با گلوله‌های آتشین، آنهم هنگام نماز و زیارت گرفت، چیزی جز سبوعیت و وحشی گری ناشی از خشم و استیصال دشمنان بدخواه ملت بزرگ ایران نیست که با سوءاستفاده از فضای آشوبی که اغتشاشگران فراهم کرده اند، تلاش کردند مذبوحانه به مردم غیور ایران عزیز ضربه بزنند.

بدخواهان قسم خورده ملت شریف ایران و اذناب غافل و فریب خورده داخلی آنان بدانند با این حرکت‌های کوردلانه و مذبوحانه هیچ گاه نمی‌توانند ملت غیور ایران را از هدف مقدسش یعنی افراشتن پرچم اسلام ناب محمدی و زمینه سازی برای انقلاب جهانی مهدی موعود (عجل الله تعالی علیه) مایوس و ناامید کنند بلکه این اقدامات بی شرمانه و جنایتکارانه، عزم و تصمیم مردم ولایتمدار ایران را در تحقق اهدافش صدچندان خواهد کرد.

اینجانب ضمن تسلیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) به ساحت نورانی امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله و عرض تعزیت به پیشگاه مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران، خصوصا مردم مومن شیراز و خانواده‌های داغدار این حادثه، برخورد عاجل و سریع با مسببان این حادثه دردناک و انتقام خون‌های ریخته شده را از مسئولان مربوطه خواهانم.

رسول فلاحتی

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha