یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پیام امام جمعه شهرکرد در پی حادثه تروریستی شیراز

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با محکومیت حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)، تصریح کرد: روز تشییع شهدای شیراز خواهید دید که مردم با چه شور و هیجان و بصیرتی از آرمان‌های انقلاب و آرمانهای کشور خود دفاع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پی حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) پیامی را صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جنایت خباثت آلود و وحشیانه چهارشنبه شب در حرم مطهّر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ شیراز از سلسله جنایتهای دشمنان کمر بسته ای است که تاب دیدن ایران یکپارچه و قوی را ندارند.

اغتشاش های هدایت شده در این ایام و هتک حرمت به مقدّسات دینی و آسیب رسانی و تخریب و تضییع اموال و تعرّض به جان و ناموس مردم همه و همه حاکی از عمق کینه استکبار و طواغیت و صهیونیست از ملت ایران اسلامی است. مردم صبور و مظلوم و مقتدر که با عزمی راسخ راه نورانی استقلال را طی می‌کنند در موقع خودش همه این خار و خسها را از سر راه بر می دارد همانگونه که در ۴۳ سال گذشته حضور مستمر در صحنه داشته و هر روز بر توان همه جانبه خود افزوده است.

دشمن رو به زوال است که هر چه جلو آمده از توان و اقتدارش کاسته شده و امروز همچون غریقی که به هر شاخه خشکیده ای چنگ می زند تا بلکه نفَسی تازه کند جنایتهایی چون کشتار مردم بی دفاع در شاهچراغ را رقم می‌زند؛ روز تشییع شهدای شیراز خواهید دید که مردم با چه شور و هیجان و بصیرتی از آرمان‌های انقلاب و آرمانهای کشور خود دفاع خواهند کرد.

مردم به خوبی فهمیده اند که راه حقیقت و راه حق پیش پایشان قرار گرفته و رونده این راه باید استقامت قرآنی داشته باشد (إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا...‌) لذا با افتخار به استقبال شهادت می روند و شهدای خود را چون جان شیرین در بر می گیرند و عاقبت عزت مند را برای خود رقم می‌زنند و ان شاءالله ایرانی مقتدر و قوی در سایه اسلام عزیز می سازند. البته از مسئولین هم مطالبه دارند و منتظرند تا با تدابیری که دولت انقلابی در پیش گرفته از مشکلات اقتصادی آنها کاسته شده و راهی عدالت محور را شاهد باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha