دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر| عزاداری محرم ششم محرم در حرم مطهر شاهچراغ(ع)

حوزه/ استاندار گیلان با صدور بیانیه‌ای عملیات تروریستی عوامل تکفیری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، اسدالله عباسی امروز با صدور بیانیه‌ای عملیات تروریستی عوامل تکفیری در حرم مطهر شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

حادثه‌ تلخ و اسفناک شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع)به دست تروریست های مزدور، پرده جدیدی از رذیلت دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت و ندای مظلومیت و اقتدار ملت شریف ایران، این بار در حرم مطهر شاهچراغ (ع) طنین انداز شد.

این تروریست‌های کوردل و مزدوران قسی‌القلب که به آسانی به روی شهروندان و زنان و کودکان بیگناه آتش می گشایند، ایادی همان مدعیان دروغگو و منافقند که این روزها با ظاهر آراسته از حقوق بشر دَم می زنند.

جنایت تروریستی شیراز بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است که به خیال باطل خود گمان می کنند، می توانند ایران اسلامی را ناامن کنند.

به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان مظلوم این جنایت، اتحاد و همبستگی مردم شریف ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان گیلان شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه اخیر را به محضر مقدس حضرت بقیه الله اعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم انقلابی و بصیر کشورعزیزمان بویژه استان فارس و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می کنم و صبر و سکینه‌ الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای این شهیدان مسألت می نمایم.

اسدالله عباسی

استاندار گیلان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha