شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بیانیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار با صدور بیانیه ای مشترک عملیات تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار امروز با صدور بیانیه ای مشترک عملیات تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز را محکوم کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

حمله تروریستی به حرم‌ مطهر حضرت احمد ابن موسی علیه السلام که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان شد اوج رذالت، استیصال و سنگدلی دشمنان ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

این حادثه خونین و ناگوار یکبار دیگر نشان داد که دشمنان بویژه تهی مغزان تکفیری با توسل به حربه‌های مختلف قومی و مذهبی در صدد رخنه در صفوف به هم پیوسته و متحد مردمان این سرزمین هستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت بزرگ ایران و وحدت و برادری امت اسلامی استفاده می کنند.

مردم بصیر و پرافتخار ایران اسلامی همچنان که از آغاز انقلاب با همه وجود و در سنگرهای مختلف از کیان و عظمت نظام اسلامی دفاع کرده اند، اکنون نیز همچون ادوار درخشان و افتخار آفرین گذشته اجازه کوچکترین تعدی و دست درازی را به ارزش‌ها، مقدسات و امنیت و آرامشی که با خون هزاران شهید دلاور این سرزمین به دست آمده است نخواهند داد.

لازم می دانیم این حادثه تلخ و ناگوار و شهادت و مجروحیت مظلومانه تعدادی از مردم متدین کشورمان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده‌های این شهدای مظلوم تبریک و تسلیت گفته و از دستگاه‌ قضا و متولیان امنیت کشور درخواست داریم با قاطعیت و در سریع ترین زمان ممکن عوامل و حامیان این حمله تروریستی را شناسایی و به کیفر اعمال شنیع‌شان برسانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha