یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پیام مشترک آیت الله علما  و استاندار کرمانشاه در پی اقدام تروریستی در شیراز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پی اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز، پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه، در پی اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز، پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه ‌تعالی

حادثه‌ تلخ و اسفناک شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(علیه السلام) به دست تروریست های مزدور، پرده جدیدی از رذیلت و قساوت دشمنان ملت ایران اسلامی را روشن ساخت.

این تروریست‌های کوردل و مزدوران قسی‌القلب که به آسانی به روی شهروندان و زنان و کودکان بیگناه آتش می گشایند، ایادی همان مدعیان دروغگو و منافقند که این روزها با ظاهر آراسته از حقوق بشر دَم می زنند، در صدها رسانه ای که علیه ملت ایران ساخته اند، به دروغ از آزادی و آرامش ملت ایران سخن می رانند، اما در عمل به مزدوران خود دستور به رگبار بستن ایرانیان را می دهند.

جنایت تروریستی شیراز بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است که به خیال باطل خود گمان می کنند، می توانند بین اقوام و مذاهب یکپارچه و همسوی کشور عزیز ما تفرقه بیندازند و ایران را ناامن کنند.

به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

اینجانبان از طرف مردم شهید پرور و ولایتمدار استان کرمانشاه شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه اخیر را به محضر مقدس حضرت بقیه الله اعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم انقلابی و بصیر استان فارس و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می کنیم و صبر و سکینه‌ الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای این شهیدان مسألت می نماییم.

لازم است دستگاه‌های مدافع امنیت با سرعت و دقت، دنباله‌های این جنایتکاران را شناسایی کنند و به سرپنجه‌ مقتدر قضایی کشور بسپارند.

مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha