یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام

حوزه/ سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، در پی حادثه حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز در بیانیه ای تأکید کرد: بی‌تردید حادثه تروریستی شیراز و هتک حرمت به حرم مطهر، توطئه شوم رژیم غاصب صهیونیستی در برابر شکست‌های مفتضحانه در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز و شهادت چندین تن از هم‌وطنان عزیزمان در این حادثه دلخراش در بیانیه ای تأکید کرد: بی‌تردید حادثه تروریستی شیراز و هتک حرمت به حرم مطهر، توطئه شوم رژیم غاصب صهیونیستی در برابر شکست‌های مفتضحانه در منطقه است.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

به کدامین گناه کشته شدند؟!(تکویر/۹)

حادثۀ تلخ و اندوه‌بار در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و به شهادت رساندن و مجروح کردن چند تن از هموطنان بی دفاع و بی‌گناه و حرمت‌شکنی در سومین پایتخت معنوی و پایگاه دینی شیعیان، حرکتی بزدلانه و جنایتی محکوم از منظر مسلمانان و همه آزاداندیشان و وجدان آگاه جامعه بشری است.

بی‌تردید این اقدام کور و هتک حرمت به حرم مطهر و زائران حضرت احمد بن موسی (علیه السلام)، بخشی از طراحی و توطئه شوم رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و عوامل آن‌ها در منطقه است که به دنبال شکست‌های مفتضحانه به‌ویژه در عراق، سوریه، یمن، افغانستان و پاکستان و به منظور سوار شدن بر جریان اغتشاشات اخیر با بکارگیری تفکر تکفیری و استخدام مزدوران تروریست و حمله به اماکن مقدس شیعه در مخالفت با ایران قوی است.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولیّ‌عصر(عج)، نایب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، این جنایت ناجوانمردانه و تأسف‌بار را به شدت محکوم و از مسئولین امر می‌خواهد ضمن شناسایی کامل عوامل و دست‌اندرکاران آن، با برخوردی قاطع و اجرای اشدّ مجازات، دست این مزدوران را از کشور عزیزمان کوتاه نماید.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha