یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا عبدالسلام محمدی

حوزه/ امام‌جمعه شهرستان دهگلان گفت: بی شک جنایت تروریستی و غیرانسانی در حرم مطهر شاهچراغ هرگز نمی تواند تاثیری در روحیه انقلابی و اسلامی ملت ایران داشته باشد و بالعکس این عملیات تروریستی چهره واقعی دشمنان اسلام و انسانیت را برای همه رسوا کرد.

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تسلیت عملیات تروریستی عوامل جنایتکار به حرم مطهر شاهچراغ(ع) در شهر شیراز، اظهار داشت: این حمله تروریستی که منجر به شهادت و زخمی شدن عده ای از هموطنان عزیز شد را به شدت محکوم می کنیم.

امام جمعه دهگلان بیان کرد: این حمله های کور و ناجوانمردانه توسط ایادی کفر و استکبار و فتنه انگیز به هر نحو ممکن محکوم و جنایتی ضد بشری محسوب می شود.

ماموستا محمدی ادامه داد: از خداوند متعال شفای عاجل برای خانواده‌های معزز و بازماندگان این حادثه و تسلیت خدمت خانواده های معظم شهدا را داریم.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: بی شک جنایت تروریستی و غیرانسانی در حرم مطهر شاهچراغ هرگز نمی تواند تاثیری در روحیه انقلابی و اسلامی ملت ایران داشته باشد و بالعکس این عملیات تروریستی چهره واقعی دشمنان اسلام و انسانیت را برای همه رسوا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha