دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عکس

حوزه/ اقدامات کور و کینه توزانه در به شهادت رساندن مردم بی دفاع، نشانه عجز دشمنان انقلاب اسلامی است. ملت بصیر و صبور ایران با شناخت توطئه‌های پیچیده دشمنان اسلام، همیشه خنثی کننده نقشه‌های آنان بوده‌اند و این حوادث، استحکام پولادین ملت ایران را متزلزل نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیام تسلیتی آورده است: دشمنان اسلام، در جنایتی خونبار با هتک حریم مطهر و مقدس حضرت احمد بن موسی (علیهما السلام) جمعی از زائران و ارادتمندان آن حریم قدسی را مظلومانه شهید و مجروح کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُون

دشمنان اسلام، در جنایتی خونبار با هتک حریم مطهر و مقدس حضرت احمد بن موسی (علیهما السلام) جمعی از زائران و ارادتمندان آن حریم قدسی را مظلومانه شهید و مجروح کردند.

این اقدام دهشتناک در ادامه‌ی طراحی‌های اخیر دشمنان ملت ایران برای ناامن سازی کشور و جنگ ترکیبی دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی نظام سلطه و در رأسشان آمریکای جنایتکار است و باید به این مهم توجه داشت که آشوب‌ها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و حرمت شکنی‌های اخیر، امروز کار را به جایی رسانده است که دشمن با جسارت و وقاحت تمام به حرم اهل بیت (علیهم السلام) حمله می‌کند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این جنایت تکفیری را محکوم کرده و باعرض تسلیت به حضرت ولی‌اللَّه الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) و خانواده‌ی معظم این شهداء اعلام می‌دارد:

این اقدامات کور و کینه توزانه در به شهادت رساندن مردم بی دفاع، نشانه عجزدشمنان انقلاب اسلامی است. ملت بصیر و صبور ایران با شناخت توطئه‌های پیچیده دشمنان اسلام، همیشه خنثی کننده نقشه‌های آنان بوده‌اند و این حوادث، استحکام پولادین ملت ایران را متزلزل نخواهد کرد.

برخی از خواص مدعی علم و سابقه انقلابی که بر اثر موج سنگین رسانه‌ای دشمن و عدم تشخیص روایت‌های حقیقی از روایت‌های دروغین بر نظام اسلامی زخم زبان زدند و بر طبل اختلافات مذهبی کوبیدند، بدانند؛ این حوادث دست دشمن را بار دیگر آشکار کرد و محوریت دشمن در این قضایا را به اثبات رساند.

از درگاه خداوند متعال برای شهدای این جنایت، علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل، مسئلت داریم و از مسؤولین قضایی و امنیتی و انتظامی خواستاریم عاملان این جنایت را در اسرع وقت به سزای اعمالشان برسانند و چون همیشه پاسدار امنیت کشور عزیزمان باشند. “وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرین”

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha