یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
रौज़ा

حوزه علمیه خواهران بوشهر از نیروهای مقتدر نظامی و امنیتی می خواهد با پاسخ کوبنده استخوان های عوامل داخلی و منطقه ای حادثه تروریستی شیراز را خرد کنند و جواب پشیمان کننده ای به آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در پی حادثه تروریستی د حرم مطهر احمدبن موسی(ع) شیراز، حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای این جنایت را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

"وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ"

حادثه دردناک شهادت جمعی از زائران حضرت احمد بن موسی علیهما السلام را به ساحت مقدس امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای حفظه الله و مردم شریف ایران تسلیت عرض می نماییم.

تروریسم دولتی آمریکای جنایتکار و عوامل منطقه ای این بار جان عزیزانی را هدف گرفت که در لحظات ملکوتی اذان مغرب در حرم مقدس حضرت احمد بن موسی علیهما السلام به نماز ایستاده بودند و در حریم امن سومین حرم اهل بیت علیهم السلام با خدای خویش مناجات می کردند.

برافروخته شدن آتش اغتشاشات در این روز ها در کشور فضا را برای ایجاد نا امنی و رسیدن به اهداف شوم دشمنان بی رحم اسلام و ایران فراهم کرده است.

این حادثه جانکاه نشان داد اغتشاش و آشوب بهترین فرصت برای کینه توزی و هدف قرار دادن جان مردم بی گناه و مظلوم کشور است و در صورت ادامه پیدا کردن برخی حرکات سخیف و به دور از عقلانیت در خیابان ها و دانشگاه ها و عدم موضع گیری شفاف خواص باید منتظر حوادث دردناک دیگر بود که امنیت ایران سرافراز را بیش از گذشته به مخاطره می اندازد از این رو دستگاه قضا و سازمان های امنیتی باید با برخورد قاطع و پشیمان کننده با افرادی که با قلم و زبان و عمل خود در آتش فتنه و اغتشاش می دمند، امنیت هرچه بیشتر مردم عزیز را فراهم آورند.

حوزه علمیه خواهران استان بوشهر همراه با ملت بزرگ ایران ضمن محکوم کردن این جنایت، از نیروهای مقتدر نظامی ایران می خواهد با پاسخ کوبنده استخوان های عوامل داخلی و منطقه ای این حادثه را خرد نمایند و جواب پشیمان کننده ای به آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب بدهند."فَإِذَا لَقِیتُمُ الَّذِینَ کَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ" محمد/۴
۱۴۰۱/۸/۵

حوزه علمیه خواهران استان بوشهر
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha