چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد

حوزه / امام جمعه عسلویه با یادآوری این موضوع که صدا و سیما نباید فقط مربوط به مرکز استان باشد، خواستار توجه ویژه به شهرستان‌ها شد و گفت: چنانچه صدا و سیما بتواند به خوبی در کنار همه آحاد مردم قرار گیرد، می‌توان نگاه و نگرش جامعه را نسبت به این رسانه به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه پنجشنبه در دیدار با سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر، ضمن تشکر از حضور مدیر کل و معاونین صدا و سیما در شهرستان که به تعبیر وی برای اولین بار اتفاق افتاده است، اظهار داشت: صدا و سیما دارای نقش بی بدیلی در گسترش فرهنگ دین و دارای نقش اول در بعد معنوی در جامعه است.

امام جمعه عسلویه با یادآوری این موضوع که صدا و سیما نباید فقط مربوط به مرکز استان باشد، خواستار توجه ویژه به شهرستان‌ها شد و گفت: چنانچه صدا و سیما بتواند به خوبی در کنار همه آحاد مردم قرار گیرد، می‌توان نگاه و نگرش جامعه را نسبت به این رسانه به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

مهدی حیدری سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز ضمن اشاره به دو اصل هویت محوری و عدالت گستری به عنوان رویکردهای اصلی مدیریت جدید رسانه ملی، اظهار داشت: برنامه‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر در راستای تمرکز زدایی از مرکز استان و توجه ویژه به تمامی شهرها و روستاها فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: با همراهی و همکاری متقابل بین مسئولین شهرستان‌ها و صدا و سیمای استان، شاهد تولید برنامه‌های با کیفیت و اثر گذار از تمام شهرستان‌های استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha