شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی تیپ پمکا میانه گفت: گردانندگان این اغتشاشات نه تنها به شرافت خانم‌ها اعتقادی ندارند و شعار زن، زندگی و آزادی، برای آنها دروغی بیش نیست، بلکه با کشتار نظامیان، بسیجیان، زنان و کودکان بی‌دفاع، هویت واقعی ددمنشانه و وحشیگرانه خود را به وضوح آشکار کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام رضا جعفری رئیس عقیدتی سیاسی تیپ پمکا میانه امروز در همایش جهاد تبیین و بصیرت افزایی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه، با بیان اینکه دشمن به خیال خام خود تصور می‌کند که با راه اندازی چند اغتشاش کوچک می‌تواند انقلاب را ساقط کند، اظهار داشت: کشور ما افغانستان و عراق نیست که به این راحتی متزلزل شده و از هم بپاشد.

وی با یادآوری اینکه مجموع اغتشاشگران داخلی و خارجی، حتی یک درصد از کل جمعیت ایران نیست، اظهار داشت: این نهایت نادانی و ناآگاهی است که کسی تصور کند با این سنگ پرانی‌ها می‌تواند قطار انقلاب را از حرکتش متوقف سازد.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ پمکا میانه با اشاره به نمایش حماقت و جهالت دشمن در حادثه تروریستی کشتار مردم بی‌دفاع در حرم حضرت احمد بن موسی(ع)، افزود: گردانندگان این اغتشاش نه تنها به شرافت خانم‌ها اعتقادی ندارند و شعار زن، زندگی و آزادی، برای آنها دروغی بیش نیست، بلکه با کشتار نظامیان، بسیجیان، زنان و کودکان بی‌دفاع، هویت واقعی ددمنشانه و وحشیگرانه خود را به وضوح آشکار کرده‌اند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به تاریخ و دوران ابتدایی اسلام، هشدار داد: ملت ما آگاه و بصیر است، آنهایی هم که ناآگاهانه بر طبل دشمن می‌کوبند باید آگاه باشند که هر ملتی اگر چشم و گوشش را به دشمن ببازد، خداوند ذلیل و خوارش خواهد کرد.

وی با تأکید بر لزوم توجه جدی به مبحث بصیرت و جهاد تبیین و تربیت و آگاهی بخشی به نسل جدید، یادآور شد: مدارس و دانشگاه‌ها باید محلی امن و آرام برای تحصیل، تهذیب، تعلیم و تعلم باشند، نه محلی برای سوء استفاده اغتشاشگران و فرصت طلبان سیاسی.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha