شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حادثه تروریستی شیراز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی فر گفت: قوه قضائیه اشد مجازات و برخورد قاطع و قانونمند را با اغتشاشگران معاند و برهم زنندگان نظم جامعه که بستر را برای نا امنی و وقوع چنین جنایاتی فراهم کرده اند را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ابراهیمی فر، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، در پی حادثه دلخراش حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز در پیامی تأکید کرد: قوه قضائیه اشد مجازات و برخورد قاطع و قانونمند را با اغتشاش گران معاند و برهم زنندگان نظم جامعه که بستر را برای نا امنی و وقوع چنین جنایاتی فراهم کرده اند را داشته باشد.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر دست جنایتکار و پلید استکبار خون آشام جهانی آمریکا و اسرائیل، به خون دهها انسان مظلوم آغشته شد.

حادثه تروریستی تلخ و غم انگیز شاه چراغ، قلب ایران اسلامی را به درد آورد. این نوع اقدامات وحشیانه نشان از خوی سبعیت و درندگی و اوج درماندگی و شکست دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران هست.

وحدت و یکپارچگی و بصیرت ملت ایران اسلامی در این برهه از تاریخ تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب و امید آنان را به یاس تبدیل می‌کند.

مدیریت حوزه علمیه استان سمنان ضمن حمایت و پشتیبانی از نیروهای مقتدر و قوی نظامی و انتظامی کشورمان مراتب تشکر و سپاس خود را به محضر حافظان امنیت ابلاغ می دارد و از قوه قضائیه اشد مجازات و برخورد قاطع و قانونمند را با اغتشاش گران معاند و برهم زنندگان نظم جامعه که بستر را برای نا امنی و وقوع چنین جنایاتی فراهم کرده اند، درخواست می نماید.

در پایان شهادت جمعی از زائران مظلوم و هتک حرمت حرم شاه چراغ را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (حفظه الله) و همه امت اسلامی و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می کنم.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان

علی اصغر ابراهیمی فر

هفتم آبان ماه ۱۴۰۱

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha