سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
موزه آستان مقدس قم

حوزه/ موزه حرم کریمه اهل بیت علیهاالسلام با هدف آشنایی زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت با میراث فرهنگی حرم مطهر، اقدام به برگزاری مسابقه میراث کریمه ۴ از آغاز ایام معصومیه تا پایان آبان ماه کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسابقه «میراث کریمه ۴» با هدف آشنایی زائران و مجاوران با موزه فاطمی در ایام معصومیه و همزمان با سالروز تأسیس این موزه که به عنوان اولین موزه رسمی ایران در آبان ماه ۱۳۱۴ شمسی بوده است برگزار می شود.

مسابقه میراث کریمه ۴ به صورت آنلاین برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه به نشانی اینترنتی https://fatemi.amfm.ir/miras۴/ مراجعه کرده و پس از دانلود منبع مطالعاتی و کسب اطلاعات لازم به سؤالات تستی مسابقه پاسخ داده و در قرعه کشی جوایز متبرک فاطمی شرکت کنند.

گفتنی است این مسابقه از سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم آغاز شده و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت و جوایز آن شامل نگین متبرک سنگ حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، تابلو فرش متبرک حرم مطهر، بسته های فرهنگی و متبرک دیگر، بلیط رایگان بازدید از موزه فاطمی و خدمت نیابتی و زیارت نیابتی در حرم مطهر بانوی کرامت خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha