یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه / آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی با حضور در منزل شهید الماس خانی، از شهدای اهل تسنن، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از مجاهدت و صبر مادر این شهید بزرگوار تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی ظهر با حضور در منزل شهید الماس خانی، از شهدای اهل تسنن، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از مجاهدت و صبر مادر این شهید بزرگوار تقدیر کرد.

آیت الله موسوی اصفهانی در این دیدار با تأکید بر اینکه شهدا بهترین الگو برای نسل جوان ما هستند، اظهار داشت: همان طور که شهدا بهترین الگو برای جامعه و خصوصا نسل جوان هستند، امروز باید خانواده شهدا نیز با رفتار خود در عرصه‌های مختلف بهترین اسوه برای جامعه و سرمشقی در مسائل دینی و اخلاقی باشند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ شهدا، بایستی پاسداران حقیقی ارزش‌های شهید باشند، مطرح کرد: مسئله‌ خانواده‌ شهدا فقط این نیست که یک شهید از آنها در راه حق به شهادت رسیده، بلکه صبر آنها خود یک کوه با ارزش است.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با تأکید بر اینکه خانواده‌ شهدا بر گردن انقلاب حق دارند، گفت: بعضی‌ها با داشتن چند فرزند در میدان جنگ به شهادت رسیدند، شما می‌توانستید با گریه و زاری مانع از رفتن فرزند خود شوید اما این کار را نکردید، بنابراین اینکه شما گذشت کردید، معنایش این است که شما نیز در این مجاهدت سهیم هستید.

تجلیل آیت الله موسوی اصفهانی از خانواه شهید اهل تسنن

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha