پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1051003
۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
اخبار کوتاه

مراسم بزرگداشت شهدای حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) در بوشهر، استقبال بازدیدکنندگان از غرفه بوشهر در نمایشگاه گردشگری مقاومت قم، دیدار مدیرکل انتقال خون استان بوشهر با امام جمعه گناوه و برپایی ایستگاه ورزش و سلامت بانوان از مهمترین اخبار فرهنگی استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم بزرگداشت شهدای حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) با سخنرانی حجت الاسلام‌والمسلمین صفایی بوشهری در تکیه رایت العباس بوشهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این مراسم، حادثه دلخراش حرم شاهچراغ علیه‌السلام شیراز و به شهادت رساندن جمعی از مردم بیگانه را تنها نمونه‌ای از تروریسم نظامی و وحشیگری جهان استکبار دانست و خاطر نشان کرد: عملیات تروریستی شاهچراغ علیه‌السلام شیراز جدا از اغتشاشات خیابانی نیست و این اغتشاشات جدا از جنگ رسانه‌ای نیست و همه این توطئه‌ها در یک منظومه پلید جهان استکبار معنا و مفهوم دارد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمن با جامعه‌شناسی خود تصور می‌کند با اختلال، آشوب و بحران در زیرساخت‌ها می‌تواند انقلاب اسلامی را دچار سقوط کند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هنوز ملت ایران را نشناخته است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری کشورهایی مانند کانادا، آمریکا و انگلیس نماد خیانت و جنایت در تاریخ دانست و خاطر نشان کرد: این کشورها مدعی دفاع از حقوق بشر و آزادی ایران با تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور حامی تروریسم معرفی می‌کنند.

استقبال بازدیدکنندگان از غرفه بوشهر در نمایشگاه گردشگری مقاومت قم

طی روزهای اخیر، شهر قم میزبان اولین نشست تخصصی و نمایشگاه گردشگری مقاومت کشور با حضور فعالان شهرها و کشورهای جغرافیای مقاومت بود و بوشهر به‌عنوان پایتخت مقاومت کشور، یکی از فعال‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه را برپا کرد.

غرفه بوشهر در نمایشگاه گردشگری مقاومت توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری دایر شده و با استقبال خوب بازدیدکنندگان همراه بود. در این نمایشگاه سرپرست اداره فرهنگی ورزشی سازمان، تاریخچه مقاومت در بوشهر را با استفاده از تصاویر و فیلم‌های ضبط شده برای بازدیدکنندگان تشریح و شخصیت‌های برجسته مقاومت بوشهر را معرفی کرد.

گفتنی است، اولین نمایشگاه گردشگری مقاومت با حضور شهرهای بوشهر، قم، شیراز، کرمان، اهواز و رشت در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد.

دیدار مدیرکل انتقال خون استان بوشهر با امام جمعه گناوه

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر به همراه مسئول انتقال خون شهرستان حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی امام جمعه شهرستان گناوه دیدار کرد.

در این دیدار در مورد برخی مشکلات و کمبودها در حوزه انتقال خون بحث و تبادل نظر، و در مورد بهبود کیفیت و ارتقا پایگاه شهرستان راه کارهایی ارائه شد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی امام جمعه شهرستان گناوه ابراز امیدواری کرد با کمک مسئولین استان و شهرستان و خیرین سلامت مشکلات مرتفع و پایگاه و جایگاهی در شان مردم شهرستان به وجود آید.

برپایی ایستگاه ورزش و سلامت بانوان

دومین ایستگاه ورزش و سلامت ویژه بانوان همراه با صرف صبحانه سلامت به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در پارک بانوان بوشهر برگزار شد.

در این ویژه‌برنامه تفریحی ورزشی، بانوان بوشهری با حضور در پارک بانوان، همراه با مربی ورزش به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

این برنامه دومین ایستگاه ورزش و سلامت ویژه بانوان در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ بود که با استقبال بانوان ورزشکار و ورزش‌دوست بوشهری برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha