دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز برای اینکه بهتر بتوانیم با دشمنان نظام مبارزه کنیم باید مطالعه و فکر خود را به صورت درست مدیریت کنیم و در انجام کارها دقت بسیار ویژه ای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دوره آموزش «جنگ نرم، تهدید نرم و شیوه های مقابله با آن» که در سنندج برگزار شد، گفت: این انقلاب بر پایه آرمان های اسلامی و دینی بنا شده است، لذا از بین بردن این نظام کاری غیرممکن برای دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز برای اینکه بهتر بتوانیم با دشمنان نظام مبارزه کنیم باید مطالعه و فکر خود را به صورت درست مدیریت کنیم و در انجام کارها دقت بسیار ویژه ای داشته باشیم.

وی عنوان کرد: برای انجام کارها باید نقشه راه داشته باشیم، زیرا سستی در کارها منتج به شکست خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار داشت: طبق موازین دینی و گفتار بزرگان اسلام انسان باید در انجام کارها از چندین چیز به شدت پرهیز کند، نخست اینکه در قضاوت ها عجولانه تصمیم گیری نکند و دوم اینکه همواره از لجاجت به دور باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: داشتن روحیه استبدادی از دیگر عواملی است که زندگی انسان را نابود می کند و آرامش را از وی می گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: انسان عاقل و متفکر همواره از تنبلی و سستی به دور است، زیرا کاهلی زمینه ای برای دچار شدن آدم به انواع و اقسام مشکلات در زندگی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha