دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همایش سربازان عرصه تبلیغ و تربیت دینی در مدارس آموزش و پرورش استان اصفهان‎‎

حجت الاسلام نیکزاد گفت: در آموزش و پرورش مخاطب ما انسان است و نگاه ما باید اینگونه باشد که با رفاقت و مدارا با آن ها رفتار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام حمید نیکزاد، عصر امروز در همایش «سربازان عرصه تبلیغ و تربیت دینی در مدارس»، در جمع مبلغان مدارس طرح امین مهمترین عرصه را عرصه آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه ما با هدف کمک به مدیران و معلمین وارد آموزش و پرورش شده ایم، نگاه باید نگاهی تعاملی به جای تقابلی باشد.

وی اظهار کرد: در آموزش و پرورش مخاطب ما انسان است و نگاه به انسان باید اینگونه باشد که با رفاقت و مدارا با آن ها رفتار کنیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: اگر فقط آنچه یاد گرفته ایم را ارائه دهیم، مفید نیست، بلکه باید ابتدا به گونه ای رفتار کنیم که دانش آموزان ما را بپذیرند.

وی خطاب به مبلغین طرح امین گفت: شما کانون توجه هم برای دانش آموزان و هم معلمان و مدیران هستید لذا در ارتباط با دانش آموزان ابتدا آنها را تشویق کنید و سپس پاسخگوی آن ها باشید و از استدلال های دقیق استفاده کنید.

حجت‌الاسلام نیکزاد خاطرنشان کرد: امروز جنگ، جنگ سبک زندگی است و باید مراقب باشیم ما نیز در سبک زندگی غلط غربی غرق نشویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha