شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش سربازان عرصه تبلیغ و تربیت دینی در مدارس آموزش و پرورش استان اصفهان‎‎

حوزه/ مسئول طرح مبلغین امین در استان اصفهان با بیان اینکه در تعاملی که با آموزش و پرورش انجام دادیم این طرح را با سی نفر مبلغ شروع کردیم، گفت: امروز بزرگترین شبکه تبلیغی استان اصفهان با ۱۵۰۰ نفر در اختیار مدارس امین قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی مسئول طرح مبلغین امین در استان اصفهان، امروز در جمع طلاب مدارس امین، شبکه مبلغان و مبلغان طرح امین را بزرگترین شبکه تبلیغی استان اصفهان دانست و اظهار داشت: مجموع مبلغین طرح هجرت و طرح مستقر استان نزدیک به سیصد نفر هستند، ولی امروز حدود ۱۵۰۰ نفر در این طرح فعال هستند.

وی اذعان کرد: سال‌ها برای جامعه و خصوصا در آموزش و پرورش سند ۲۰:۳۰ را تبلیغ کرده‌اند، بنابراین باید این ظرفیت را ایجاد کنیم که طلاب بتوانند وظیفه خود را در تقابل با تهاجمان فرهنگی به درستی انجام دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی با بیان اینکه امروز نیازمند تعامل بیشتر با مدیران مدارس آموزش و پرورش هستیم، خاطر نشان کرد: کارگروه تربیتی شامل طلاب، روحانیون، جامعه شناسان و روانشناسان تشکیل داده‌ایم که مشکلات در آن مطرح و بررسی می‌شود و به سوالات و شبهات مطرح شده پاسخ داده می‌شود.

وی تأکید کرد: با تمام وجود به دنبال حل مسائل هستیم و ان‌شاءالله شما طلاب بتوانید زمینه جذب این دانش آموزان و خانواده آنهابه حوزه علمیه را ایجاد کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha