یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه بندرریگ

امام جمعه بندر ریگ گفت: اغتشاشگران راه را برای اقدام تروریستی صاف و هموار کردند و باید مجازات شوند تا درس عبرتی باشد برای آنهایی که عامدانه با دشمنان ملت ایران همراه می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امروز در مراسمی به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حرم شاهچراغ(ع) با اشاره به حادثه خونین تروریستی شیراز گفت: آنهایی که در طول یک ماه گذشته به بهانه های پوچ وبی اساس دست به اغتشاش زدند و اموال عمومی را تخریب کردند و با دست خود روسری از زنان برداشتند جاده صاف کن دشمن بودند.

امام جمعه بندر ریگ گفت: اغتشاشگران راه را برای این اقدام تروریستی صاف و هموار کردند و باید مجازات شوند تا درس عبرتی باشد برای آنهایی که عامدانه با دشمنان ملت ایران همراه می شوند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی درخت تنومندی است که اصلش ثابت و شاخ و برگش به عرش الهی وصل است گفت: هیچ طوفانی قدرت ریشه کنی و ضربه زدن به آن را ندارد.

حجت الاسلام هاشمی منش با اشاره به دشمنی دشمنان با نظام اسلامی و وقایع اخیر درکشور گفت: تقابل جبهه حق و باطل در طول تاریخ بشریت بوده و این دشمنی و تقابل با جبهه حق ادامه دارد ولی دشمنان ملت ما بدانند جمهوری اسلامی درخت تنومندی است که اصلش ثابت و شاخ و برگش به عرش الهی وصل است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha