یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دستگیری 5 نفر از عوامل شهادت آرمان علی وردی

سردار رحیمی، رئیس پلیس تهران از دستگیری عاملان شهادت طلبه شهید آرمان علی وردی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، رئیس پلیس تهران از دستگیری ۵ نفر از عاملان اصلی شهادت طلبه بسیجی مدافع امنیت شهید آرمان علی‌وردی خبر داد.

بیشتر بخوانید:

سنگ تمام تهرانی‌ها در بدرقه آرمان | بهشت زهرا خانه ابدی شهید علی‌وردی + فیلم و عکس

شهید علی‌وردی ۲۱ ساله طلبه مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و مربی کانون تربیتی حوزه و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، در ناآرامی های چهارشنبه شب (۴ آبان ۱۴۰۱) اکباتان تهران بر اثر شدت جراحات ناشی از شکنجه وحشیانه اغتشاشگران مجروح و به شهادت رسید.

توضیحات رئیس پلیس تهران

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران از شناسایی ۱۵ نفر از عناصر اصلی شهادت آرمان علی وردی خبر داد و گفت: ۵ نفر از عوامل اصلی با تلاش ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: همزمان همکاران در مجموعه قضایی اقدامات لازم برای تشکیل پرونده را انجام می دهند.

سردار رحیمی در پاسخ به سؤالی درباره این که آیا افراد دستگیر شده سابقه دار هستند، پاسخ داد: این افراد تازه دستگیر شده اند و تحقیقات ادامه دارد.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که آیا این افراد از تهران خارج شده بودند؟، اعلام کرد: این پنج نفر در تهران دستگیر شده‌اند.

سردار رحیمی با بیان اینکه قطعاً این افراد فریب خورده هستند و از روی احساسات یک طلبه را به شهادت رساندند، خاطرنشان کرد: این افراد نفرات اصلی هستند، یعنی فردی که چاقو میزند، فردی که با سنگ میزند و فردی که به مسئولان نظام فحاشی کرده است.

امام خامنه‌ای: عاملان شهادت آرمان عزیز قطعاً بچه‌ها و جوان‌های ما نیستند

رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ در دیدار صدها تن از دانش آموزان با اشاره به شهادت شهید آرمان علی وردی، گفتند: آن طلبه جوان و متدین و حزب اللهی، آرمان عزیز که در تهران زیر شکنجه به شهادت رسید و پیکر او را در خیابان رها کردند، چه گناهی کرده بود؟.

افرادی که این جنایت‌ها را انجام می‌دهند چه کسانی هستند و از کجا دستور می گیرند؟ چرا این کسانی که مدّعیِ حقوق بشرند اینها را محکوم نکردند؟. البته این‌ها قطعاً بچه‌ها و جوان‌های ما نیستند، باید عاملان این جنایت‌ها شناسایی شوند و هر کسی که ثابت شود در این جنایت‌ها همکاری داشته است، بدون تردید مجازات خواهد شد.

فیلم | ۴ دقیقه متفاوت از تشییع شهید آرمان علی‌وردی در تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرشته باقری IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    2 0
    خدا قوت به نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف امیدوارم به لطف الهی و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ، توطئه دشمنان انقلاب سربلند ایران اسلامی نقش بر آب بشود. و اینکه به سادگی از گناه اغتشاشگرا و عوامل فتنه نگذرند به اشد مجازات محکوم بشن.
  • رهگذر IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 0
    تو رو خدا به این سگهای بدتر از داعش رحم نکنید
  • علی پورکلهر IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    اصلا نمیتونم حالم رو توصیف کنم. تا الان فقط یک بار اینجوری شده بودم و اونم سر شهادت حاج قاسم بود. روحت شاد " آرمان عزیز " ..