دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمنان آسیب های موجود در کشور را شناسایی و از آنها علیه خودمان استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در یکصدو چهاردهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان در سخنانی اظهار داشت: جامعه نیازمند مؤلفه هایی همانند انصاف، ترک حسادت و مهربانی است. متأسفانه باید اذعان کرد که جامعه ما از این مؤلفه ها به نوعی دور است و همین امر باعث ایجاد ناهنجاری هایی در این میان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: در بسیاری از بخش ها شاهد پیشرفت های خوبی هستیم، ولی در حوزه اخلاق فردی و اجتماعی کار خاصی انجام نداده ایم و این خود زمینه ساز مسائل و مشکلات اجتماعی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: متاسفانه دشمنان آسیب های موجود در کشور را شناسایی و از آنها علیه خودمان استفاده می کنند، بنابراین باید با شناخت ناهنجاری ها برای رفع آنها تلاش جدی و دلسوزانه داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: برای برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی و یا کاهش آن در استان کردستان به موضوعات بومی توجه خاصی شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان بیان داشت: دوره های آموزش ضمن خدمت با حضور اساتید و روحانیون مجرب برای کارکنان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha