دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی رئوفی نژاد راهیار بنیاد هدایت در سیستان و بلوچستان

حوزه/ حجت الاسلام رئوفی نژاد شهید شهرکی را امام محله موفق در زمینه وحدت و خدمت به مردم دانست و گفت: دشمنان با ترور ایشان به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بودند.

حجت الاسلام علی رئوفی نژاد، راهیار بنیاد هدایت در سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، با اشاره به فعالیت های شهید شهرکی گفت: ایشان از سال ۹۷ امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان بود و با شیعه و سنی ارتباط بسیار خوبی داشت و رفتار ایشان بسیار خاکی و متواضعانه بود.

راهیار بنیاد هدایت افزود: شهید شهرکی اهتمام بسیاری در شناسایی و رسیدگی به نیازمندان محله که اغلب از اهل سنت بودند داشت و برای آن ها بسته های معیشتی تهیه می کرد و به برای رفع مشکلات مردم بسیار دغدغه مند بود، ساخت و ساز خانه برای نیازمندان از دیگر اقدامات این شهید بود.

وی رابطه خوب این امام محله با هیئت امناء مسجد و جوانان محل را ستودنی عنوان کرد و ابراز داشت: در مسجد ایشان به هیچ وجه اختلافی بین امام جماعت و هیئت امناء وجود نداشت و ایشان تحول بسیار خوبی در بحث اتحاد جوانان رقم زدند و گریه های جوانان محل در فراق ایشان شاهد ارتباط صمیمی این شهید با جوانان بود.

حجت الاسلام رئوفی نژاد به فعالیت های حجت الاسلام شهرکی در زمینه وحدت پرداخت و ادامه داد: شهید شهرکی در زمینه وحدت و ارتباط بین شیعه و سنی بسیار فعال بود و شاید یکی از مهم ترین عواملی که باعث شد تا دشمنان و عناصر وهابی دست به ترور این روحانی دلسوز بزنند، تلاش هایی بود که در زمینه وحدت داشت.

راهیار بنیاد هدایت تفرقه اندازی را یکی دیگر از عوامل ترور این امام محله دانست و بیان داشت: عناصر وهابی با هدف ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی دست به ترور این روحانی موفق و فعال در عرصه زدند که در اهداف خود ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha