دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام منصور فرجی - مدیر حوزه علمیه کاشان

حوزه / مدیرحوزه علمیه کاشان خطاب به خطیب مسجد مکی زاهدان آورده است: نقشه دشمنان اسلام، قرآن و پیامبر اکرم(ص) در مورد جایگاه رفیع جمهوری اسلامی در جهان معاصر و برنامه حذف اسلام از زندگی بشریت، مانع از همراهی با آنان و نتیجه‌گیری دشمنان به صورت ناخواسته با دست شما باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در پیام حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی مدیر حوزه علمیه کاشان خطاب به خطیب مسجد مکی زاهدان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قد جاءکم بصائر من ربکم فمن ابصر فلنفسه و من عمی فعلیها

جناب مولوی عبدالحمید (وفقک الله لمرضاته) خود بهتر از همه می‌دانید که امکانات و قدرت و موقعیت و پایگاه و جایگاه شما در سایه جمهوری اسلامی و امنیت موجود شما نیز در پناه شهادت ده‌ها شهید مدافع وطن به دست آمده است و منتی است که با عمل به شعار وحدت اسلامی و مدارای حاکمیت ولایت فقیه حاصل شده است.

شایسته و بایسته است که در پناه این امنیت الهی و بی‌سابقه به اشرافیت جمهوری اسلامی که محور شعار خود را قرآن کریم و سیره نبوی(ص) قرار داده که محوریت اعتقادات شما نیز هست، از این رأفت اسلامی بهره برده و شاکر و قدردان این جایگاه خود باشید تا خدای نکرده کلام و بیان و رفتار شما مورد سوء استفاده افراد سودجو منفعت طلب و وحدت شکن قرار نگرفته و شاهد قضایای تلخ اخیر در مورد تمامی هم وطنان خود خاصه آن منطقه نباشیم.

بدیهی است اشراف جنابعالی به نقشه دشمنان اسلام و قرآن و پیامبر اکرم(ص) در مورد جایگاه رفیع جمهوری اسلامی در جهان معاصر و برنامه حذف اسلام از زندگی بشریت، مانع از همراهی با آنان و نتیجه‌گیری دشمنان به صورت ناخواسته با دست شما باشد.

امروز وحدتی که آرزوی متقدمین از بزرگان اهل سنت و شیعه بوده و به برکت جمهوری اسلامی و پرچم بلند ولایت به دست آمده، امانتی در دست همه به خصوص جنابعالی و علمای حاضر بوده و آسیب به این وحدت شاید قابل جبران نباشد و عندالله همه ما مسئول هستیم.

از باب سیره قرآنی و نبوی در ضرورت امر به معروف و نهی از منکر بر خود لازم دیدم پیامی را تقدیم کنم، ان‌شاءالله مقبول افتد و دوباره شاهد همراهی و همکاری و وحدت دشمن شکن همه مسئولان باشیم.

حوزه علمیه منطقه کاشان

فرجی

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha