دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آل سعود

حوزه/ بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان در بیانیه ای خطاب به خطیب مسجد مکی زاهدان آورده است:  به مردم عزیز زاهدان بگویید: وهابیت عربستان با رفراندوم بر تخت نشست یا با تیغ شمشیر؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان در بیانیه ای به سخنان خطیب مسجد مکی زاهدان در خصوص وقایع اخیر واکنش نشان داد آورده است: به مردم عزیز زاهدان بگویید: وهابیت عربستان با رفراندوم بر تخت نشست یا با تیغ شمشیر؟. فراموش کرده‌اید که آخرین پیشنهاد دهنده رفراندوم به عربستان، جمال خاشقچی بود که بدن قطعه قطعه شده‌اش از انتقاد پذیری حاکمان سعودی حکایت می‌کند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و الصلاة و السلام علی النبی و اهل بیته و عترته و صحبه المنتجبین

جناب آقای مولوی عبدالحمید در جدیدترین موضع گیری خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولین امر را به بی‌توجهی به خواسته‌های ملت متهم نموده و راهکار اغتشاشات و حوادث اخیر را برگزاری رفراندوم دانسته است!!

این سخن از ایشان که در نظام فکری او و اربابانش مشروعیت حکومت حتی از راه غلبه و زور نیز قابل تأمین است! مایه شگفتی است.

جناب عبدالحمید!
به مردم عزیز زاهدان بگویید: وهابیت عربستان با رفراندوم بر تخت نشست یا با تیغ شمشیر؟ در تاریخ حکومت پادشاهی و دیکتاتوری خود کدام رفراندوم را برگزار کرده است؟ آیا با ادبیات انتخابات آشنا هست؟ در واژگان سیاسی آنها چیزی به عنوان انتخابات وجود دارد؟

گویا فراموش کرده‌اید که آخرین پیشنهاد دهنده رفراندوم به عربستان، جمال خاشقچی بود که بدن قطعه قطعه شده‌اش از انتقاد پذیری حاکمان سعودی حکایت می‌کند.

چشم شما کم‌سو شده و حضور میلیون‌ها نفر در راهپیمایی‌های ضد اغتشاشات را ندیده و جمع محدود و اندک آشوبگران را که طبق تخمین‌های دقیق آمار آنها در سراسر کشور حتی به صد هزار نفر نیز نمی‌رسد، جمعیت میلیونی حساب می‌کنید و آنها را مردم ایران خطاب می‌کنید.

آیا چشم خود را به روی جنایات دشمنانه سعودی‌ها در گردن زدن صدها جوان و نخبه می‌بندید و به همین زودی آن را به فراموشی می‌سپارید!؟ آیا جنایات وحشیانه آنها را در به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و غیرنظامیان بی‌گناه یمنی در چند سال اخیر ندیده‌اید و یا نشنیده‌اید!؟ یا در برابر این ستم آشکار، به عمد خود را به خواب زده‌اید و کوچکترین موضعی علیه آنها اتخاذ نکردید؟

چگونه شما این همه جنایت آشکار را می‌بینید و دم برنمی‌آورید؟

حال با ناجوانمردی خدمات بی‌نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم خود از جمله مردمان زاهدان را نادیده گرفته و آن را به بی‌توجهی به خواسته‌های مردم متهم می‌کنید، حال آنکه این نظام رکورد بیشترین آمار رفراندوم و انتخابات را در طول ۴۳ سال اخیر به نام خود ثبت کرده و علاوه بر شکل حکومتش که با رأیی بالاتر از ۹۸ درصد تعیین شد، قانون اساسی خود را نیز با رأی قاطع ملت تثبیت نمود و میانگین مشارکت مردمش در همه پرسی‌ها و انتخابات گوناگون در بالاترین رده‌های دنیاست، علاوه بر اینکه این ملت در راهپیمایی‌های متعدد و به صورت مکرر و با حضور بی‌نظیر و با شکوه، رأی خود را به وضوح به همگان اعلام نموده است.

آیا نمی‌دانید مواضع شما نیز قطعه‌ای از پازلی است که دشمنان این نظام مقدس به دنبال تکمیل آن هستند؟ شما دانسته یا نادانسته در زمین آنها بازی می‌کنید و شیاطین عالم را در رسیدن به اهدافشان یاری می‌کنید و خود را در ریختن خون بی‌گناهان شریک می‌کنید؟

جایگاه امامت جمعه جایگاه اتحاد، انسجام و وفاق است و چقدر اسفناک است که از این تریبون بدون رعایت تقوا با تحلیل‌های نادرست و عوامانه خود، بذر نفاق و تفرقه را در بین هموطنان عزیز کاشته و ناامنی و ناآرامی و بی‌گناه کشی را برداشت می‌کنید؟

در پایان شما را به رعایت تقوا و عمل به آیات شفابخش دعوت می‌کنیم «وَلَا تَکُونُوا کَالَّذِینَ تَفَرَّقُوا وَاخْتَلَفُوا مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَیِّنَاتُ ۚ وَأُولَٰئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظِیمٌ»

إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    __بسمه تعالی__ آقا عبدالحمید تکدانه __قدر دانی نکردی از خانه __موقعیت خراب و بدکردی __بر گرفتی سراب و سد کردی __ راه آب بر خودت ز بی فکری __حرف شیطان گزیده ای ذکری __عنقریب است که خود کنی سر وته __ باز گرد عقلت ار رسد زین ره __