جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد عزمی عبدالحمید رئیس شورای سازمان‌های اسلامی مردم نهاد مالزی

حوزه/ رئیس شورای سازمان‌های اسلامی مردم نهاد مالزی در بیانیه‌ای رسمی و اعتراض آمیز خواستار حمایت مسلمانان جهان از ایران اسلامی در برابر توطئه‌های جوامع غربی علیه مردم ایران شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، محمد عزمی عبدالحمید رئیس شورای سازمان‌های اسلامی مردم نهاد مالزی بر لزوم هوشیاری، مقاومت، اتحاد و همبستگی بیشتر مردم ایران در برابر توطئه شوم دشمنان اسلام تاکید و خاطرنشان کرد: دست‌هایی درکارند تا با اخلال در جریان زندگی عادی مردم، موجی از وحشت و ناامنی و تفرقه ایجاد کنند.

محمد عزمی افزود: دشمنان وجود ایران قوی، متحد و مستقل را در منطقه بر نمی‌تابند؛ لذا با ایجاد هرج و مرج و بی ثباتی در پی تجزیه ایران مقتدر هستند.

رئیس شورای سازمان‌های اسلامی مردم نهاد مالزی موسوم به ماپیم همچنین در بیانیه‌ای رسمی و اعتراض آمیز خواستار حمایت مسلمانان جهان از ایران اسلامی در برابر توطئه‌های جوامع غربی علیه مردم ایران شد.

محمد عزمی عبدالحمید در این بیانیه غرب و عوامل وابسته به آن را مسئول وقوع چنین جنایت‌های فجیع با هدف تضعیف جمهوری اسلامی ایران دانست و خواستار محاکمه و مجازات این ایادی دست نشانده در حادثه خونبار شاهچراغ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha