یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ط

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، امر به معروف و نهی از منکر را مهمترین نقطه قوت مسلمانان دانست و گفت: دشمنان با رواج دادن دوجمله «هرکسی را داخل قبرش خودش می‌گذارند» و «موسی به دین خود و عیسی به دین خود» به دنبال از بین بردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می‌باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه برکت کاشان، با اشاره به بخشی از خاطرات کتاب مستر همفر جاسوس انگلیسی در سفر به کشورهای اسلامی در ۳۰۰ سال پیش، اظهار داشت: در کتاب این جاسوس انگلیسی ۲۳ نقطه قوت مسلمانان ذکر شده که او به دنبال شکستن این نقاط قوت بوده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، امر به معروف و نهی از منکر را مهمترین نقطه قوت مسلمانان دانست و افزود: دشمنان با رواج دادن دوجمله «هرکسی را داخل قبرش خودش می‌گذارند» و «موسی به دین خود و عیسی به دین خود» به دنبال از بین بردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می‌باشند.

وی تصریح کرد: پیامبراکرم(ص) و امام موسی کاظم(ع) می‌فرمایند به قدری فریضه امر به معروف و نهی از منکر مهم است که می‌تواند بقیه واجبات را نیز احیاء کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، به حدیثی از نهج البلاغه به نقل از حضرت علی(ع) که امر به معروف و نهی از منکر از تمام کارهای خوب و جهاد فی سبیل الله واجب‌تر است اشاره کرد و گفت: تمام کارهای خوب در مقابل امر به معروف، مانند مقدار آبی است که گنجشک در منقار خودش می‌گیرد.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه کتاب شهید ابراهیم هادی روش امر به معروف و نهی از منکر را به انسان یاد می‌دهد، گفت : شهید هادی با رفتارهای صحیح اسلامی افراد بی‌حجاب را با حجاب می‌کرد.

وی روسری و چادر را از دیگر نقاط قوت مسلمانان دانست و یادآور شد: دشمنان برای شکستن قبح حجاب اقدام به روانه کردن زنان و دختران مسیحی بی‌حجاب در بین مسلمانان می‌نمایند تا کم کم دختران مسلمان با تقلید از آنها به بی‌حجابی روی آورند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و یادآور شد: گرچه عده‌ای حق اعتراض داشتند ولی اغتشاشگران و آشوبگران با حمایت آمریکا، انگلیس، اسرائیل و بعضی از اعراب منطقه با کشیدن چادر از سر خانم‌های با حجاب، آتش زدن سرباز نیروی انتظامی و شهید نمودن روحانی در اکباتان مانند داعش برخورد کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه دانش آموزان مواظب باشند در فضای مجازی حق از باطل گم نشود، تصریح کرد: صف معترضان از اغتشاشگران جداست و لذا اغتشاشگران مردم ایران نیستند، بلکه دقیقا نوکرهای آمریکا، اسرائیل و سازمان‌های جاسوسی هستند.

وی تصریح کرد : دشمن با راه‌اندازی جنگ شناختی می‌خواهد ذهن جوانان را از حق منحرف کند و آن چیزی که خودش می‌خواهد را با فرو ریختن انواع اطلاعات، منحرف کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha