دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: مدرسه سفیران بیجار در ایام کرونا در بحث کمک‌های جهادی و حضور در میدان مبارزه با این بیماری منحوس کارنامه موفقی از خود نشان داده است و بی‌گمان در هر رویداد عام المنفعه طلاب این مرکز پیش قدم بوده و هستند.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد تعامل مدرسه سفیران هدایت بیجار با برخی از موسسات خیریه هستیم که این تعامل منشاء خیر و برکت برای افراد بی‌بضاعث در این شهرستان شده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در طول چند سال اخیر در چندین مرحله کمک‌هایی که توسط یکی از موسسات خیریه در بیجار به این مدرسه سپرده می‌شد، با تعامل و همکاری طلاب در بین نیازمندان به ویژه مستمندان در برخی روستاهای این شهرستان به صورت عادلانه توزیع شده است.

حجت الاسلام محمودی عنوان داشت: چندی پیش هم تعدادی بسته معیشتی توسط مدرسه سفیران هدایت بیجار در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است و این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: به تازگی هم به همت و نیت خیر یکی از موسسات نیکوکاری در بیجار تعدادی کفش دخترانه به این مدرسه تحویل داده شد و با کمک طلاب و اساتید این کفش‌ها در بین روستائیان این شهرستان و به خانواده‌هایی که عدم تمکن مالی آنها محرز شده بود، به صورت عادلانه توزیع گردید.

این استاد حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: مدرسه سفیران بیجار در ایام کرونا در بحث کمک‌های جهادی و حضور در میدان مبارزه با این بیماری منحوس کارنامه موفقی از خود نشان داده است و بی‌گمان در هر رویداد عام المنفعه طلاب این مرکز پیش قدم بوده و هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha