شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست کارشناسان روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) گفت: اگر می‌خواهید نصرت الهی شامل حالتان شود رابطه خود با خدا را اصلاح کنید، چرا که در روایات مختلف تأکید شده که هرکسی رابطه خویش با خدای خود را اصلاح کند، خدای متعال نیز رابطه آن شخص با دیگران را اصلاح می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، عصر امروز در جمع کارشناسان روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان، توجه به بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به عنوان یک رسانه ارزشی مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: برای سربازان انقلاب اسلامی اولین رسانه‌ای که باید فتح شود، درک فرامین مقام عظمای ولایت است چرا که متاسفانه بسیاری از مومنین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب را بدرستی متوجه نمی‌شوند و این امر باعث شده تحلیل‌های برخی خواص، فرسنگ‌ها با نظرات رهبرمعظم انقلاب فاصله داشته باشد.

وی در تبیین جایگاه ولایت فقیه در جامعه، خطاب به حاضرین در این نشست گفت: ما در حوزه رسانه نباید اموی مسلک باشیم، یعنی فقط قائل به توحید خالقی باشیم، رسانه در زمان حکومت اموی به ولایت اعتقاد نداشت و ترویج می‌کرد که بعد از پیامبر امور حکومت، بدون امامت نیز قابل اداره است، بنابراین باید مراقب باشیم رسانه‌های اسلامی مروج سبک اموی نباشند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی افزود: امروز به درک عمیقی از مفهوم امامت نیاز داریم چرا که این مفهوم، جهان هستی را مدیریت می‌کند.

وی از شهید حججی به عنوان مصداق عینی سرباز راه ولایت یاد کرد و یادآور شد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، شهید حججی، حجت بر خلق خدا شد و ما امروز به کسانی نیاز داریم که در راه ولایت هوشیارانه عمل می‌کنند، چرا که ایمان و اعتقاد به امر ولایت را خداوند به عنوان درمان گرفتاری‌های جوامع برای انسان قرار داده است و شهدای شاهچراغ و دیگر عزیزانی که در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مقام والای شهادت می‌رسند، همگی از رهروان راه شهید حججی هستند و بر ما حق بزرگی دارند.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، در بخشی دیگر، با اشاره به حوادث اخیر کشور خاطرنشان کرد: در خصوص حوادثی که در پیش رو است و حوادثی که اتفاق افتاد، کسانی در کنار رهبر خواهند ماند که متصل به خدا و ولایت بوده و باطنا معتقد به خط ولایت باشند.

وی ادامه داد: ایمان به غیب، یکی از نشانه‌های مومنین در قرآن کریم است و در هشت سال دفاع مقدس فرماندهان و رزمندگان به قدرت لایزال الهی یقین داشتند و در مقابل ارتش چند ملیتی دشمن پیروز شدند.

حجت الاسلام‌والمسلمین حاجتی، یادآور شد: اگر بناست در میدان جنگ، تولید علم، پیشرفت فناوری و عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی پیروز بمانیم، رمز موفقیت ما در ولایت پذیری است که بخش مهمی از آن مرهون خودسازی و توجه به مکارم اخلاق خواهد بود.

وی اظهار داشت: اگر می‌خواهید نصرت الهی شامل حالتان شود رابطه خود با خدا را اصلاح کنید، چرا که در روایات مختلف تأکید شده که هرکسی رابطه خویش با خدای خود را اصلاح کند، خدای متعال نیز رابطه آن شخص با دیگران را اصلاح می‌کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha