پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بازداشت فلسطینیان توسط رژزیم صهونیستی
بازداشت فلسطینیان توسط رژیم صهونیستی

حوزه/ اسرائیل با استفاده از قانون قدیمی بریتانیا، به خود اجازه می‌دهد فلسطینی‌ها را بدون دلیل به مدت سه تا شش ماه بازداشت کند. در میان ۶۰۰۰ فلسطینی دستگیر شده در سال جاری، تعداد ۱۴۱ زن و ۷۳۹ کودک به چشم می‌خورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، کانون اسرای فلسطینی روز سه شنبه اعلام کرد که رژیم اشغالگر اسرائیل از ابتدای سال جاری حدود ۶۰۰۰ فلسطینی از جمله ۱۴۱ زن و ۷۳۹ کودک را بازداشت کرده است. این کانون در بیانیه‌ خود افزود: اشغالگران ۱۸۲۹ حکم بازداشت صادر کرده‌اند که بیشترین دستگیری متعلق به منطقه اورشلیم با حدود ۲۷۰۰ پرونده بازداشتی است.

اسرائیل از یک قانون قدیمی بریتانیا استفاده می‌کند که به آنها اجازه می‌دهد فلسطینی‌ها را بدون دلیل و محکمه‌ای بین سه تا شش ماه بازداشت کند که این زمان به بهانه‌هایی مانند وجود پرونده‌ای محرمانه برای شخص زندانی قابل تمدید است.

کانون اسرای فلسطینی در بیانیه خود افزود: عملیات بازداشت اسرا به شیوه فعلی، جزو خطرناک‌ترین شیوه‌ها در سال‌های اخیر در این منطقه است.

طبق آمار کانون اسرای فلسطینی، تعداد فلسطینی‌هایی که در حال حاضر در زندان‌های رژیم صهیونیستی نگهداری می‌شوند، ۴۷۶۰ نفر از جمله ۳۳ زن و ۱۶۰ خردسال هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha