جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان طلبه در همدان برگزار شد

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران همدان از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران طلبه در همدان خبر داد.

مریم جان جان معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران طلبه همدانی، اظهار داشت: این جشنواره در ۴ رشته با حضور ۱۱۵ نفر از طلاب خواهر استان در روز پنجشنبه مورخ ۱۹ آبان در سالن ورزشی ثارالله سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به توصیه‌ مقام معظم رهبری که از جوانان تحصیل، تهذیب و ورزش را مطالبه می‌نمایند، بنابراین هدف از این جشنواره، توجه طلاب به امر ورزش و ایجاد شادی و نشاط در روحیه طلاب بود که الحمدلله طلاب نسبت به مسئله ورزش ورود خوبی داشتند و می‌توان با سرمایه‌گذاری روی طلاب، ورزش حوزه‌های علمیه را ارتقا داد و به سطح بالاتری رساند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان، یادآور شد: اطلاع رسانی جشنواره فوق در ۶ رشته تکواندو، والیبال، دو میدانی، تنیس روی میز، دارت و تیراندازی بوده است که نهایتا در ۴ رشته ورزشی تنیس روی میز، تیراندازی، آمادگی جسمانی و دارت بیشترین شرکت کنندگان از طلاب حضور داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره یک روزه با حضور مسئولین سپاه انصار الحسین(ع) و مسئولین استانی با تجلیل از خانواده شهدای روحانی و اهدای جوایز به ۳ نفر برتر در هر رشته، در پایان مسابقات در همان روز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha