جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه رودسر

حوزه/ امام جمعه شهرستان رودسر گفت: انگشت رزمندگان انقلاب اسلامی روی ماشه است و هر زمان فرمان ولی فقیه صادر شود، دشمن بداند حتی فرصت رفتن به پناهگاه را پیدا نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رودسر ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: ترس از خدا، یعنی ترس از اعمال خودمان و اگر بی‌تفاوت به اخلاق و رفتار خودمان باشیم، یعنی اینکه به خداوند تبارک و تعالی توجه نداریم و اگر بالعکس باشیم و خود مراقبتی در اعمال و رفتارمان داشته باشیم، به این معنا است که ارزش به خداوند تبارک و تعالی قائل هستیم.

وی با اشاره به هفته آینده که سالروز رحلت مفسر بزرگ جهان اسلام، علامه طباطبایی(ره) است و به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی در کشور نام‌گذاری شده است، یکی از راه‌های ارتقای فرهنگ جامعه را کتابخوانی دانست و گفت: در شب‌های بلند پاییز و زمستان دست به کتاب باشید و کتاب بخوانید، به خصوص کتاب‌های آسمانی و تفاسیر آن‌ها را بخوانید، هرچقدر قرآن بخوانید خسته نمی‌شوید، برخلاف دیگر کتاب‌ها.

خطیب جمعه رودسر با بیان اینکه حدودا دو ماه از اغتشاشات داعشی مسلک می‌گذرد، تصریح کرد: این‌ها که با شعار "زن، زندگی و آزادی" به میدان آمدند، این شعار اسلام است و شعار تازه‌ای نیست، «زن» جایگاهش در اسلام و غرب کجاست؟ «زن» در غرب کالایی بیش نیست، آیا در اسلام هم همین است!؟ مکتبی در دنیا بالاتر از اسلام درباره زن سخن نگفته است، اما غرب این را مصادره می‌کند، غرب از «زندگی» فقط هرزگی را به دنیا نشان داده، و درباره «آزادی» بعضی کشورها حرف‌هایی می‌زنند که زن در همان کشورها آزادی ندارد، مانند عربستان.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: شیخ نمر که عاشق انقلاب اسلامی بود، به همراه چند ده نفر توسط حکومت سعودی خائن یک شبه گردن زده شدند و جرمشان این بود که در شرق عربستان یک حرف‌هایی زده بودند.

امام جمعه رودسر با اشاره به کسانی که با چاقو و قمه به مردم حمله می‌کنند و حرف از آزادی می‌زنند، گفت: اعتراف یکی از لیدرها این بود که بعد از مسلط شدن به کشور اولین کارمان این خواهد بود که حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را منفجر می‌کنیم و جنازه‌ها را به مدینه انتقال می‌دهیم.

وی خطاب به دشمنان افزود: تشییع جنازه شهید بسیجی در آستانه، نشان داد که مردم همه در خیابان بودند و دشمن هم قطعاً این تشییع جنازه را دیده است و اگر ندیده آرشیو آن قابل مشاهده است، دشمن قطعاً این آرزوی خودش را به گور خواهد برد و انقلاب اسلامی همچنان پابرجا خواهد ماند.

خطیب جمعه رودسر با بیان این که تمام دنیا از موشک ماهواره بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بهت فرو رفته‌اند که حتی رژیم صهیونیستی برنامه خودش را در تلویزیون قطع کرد و به بررسی این موشک ماهواره‌بر پرداخت، گفت: یکی از ویژگی‌های این موشک این است که قابلیت کنترل در خارج از جو را دارد و می‌تواند به عنوان موشک قاره پیما قابل استفاده باشد.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: چند روز بعد شوک بعدی به دشمنان با خبر ساخت موشک هایپرسونیک سپاه پاسداران بود که هیچ سپر موشکی نمی‌تواند با این موشک مقابله کند، دشمنان از قدرت این نظام هراس دارند و به قول شهید بهشتی خطاب به دشمنان «به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر».

وی خطاب به عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی گفت: انگشت رزمندگان انقلاب اسلامی روی ماشه است و هر زمان فرمان ولی فقیه صادر شود، فرصت رفتن به پناهگاه خودتان را پیدا نمی‌کنید.

امام جمعه رودسر قوه قضاییه را مورد خطاب قرار داد و بیان کرد: دشمنان می‌دانند که راه به جایی نخواهد برد، اما صبر این مردم هم حدی دارد، در کنار تشییع پیکر شهدای امنیت، چند دختر روسری خودش را کنار تابوت بر می‌دارد و به موج جمعیت می‌خندد، اما باز ما صبر خواهیم کرد، مردم ما صبور هستند، اما این صبر حدی دارد، اگر شما نمی‌خواهید با این هتاکان برخورد کنید، این امواج عظیم مردمی در همین رودسر این توان را دارند که این چند هتاک را از کف خیابان جمع کنند و سر جایشان بنشانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha