سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1053411
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
نصیر حسینی

حوزه/ امام جمعه یاسوج گفت: موشک ماهواره بر ایرانی که پیامی برای دشمنان بود، موشکی که دوازده هزار کیلومتر برد دارد و می‌تواند ماهواره‌های نظامی را مورد هدف قرار دهد و لذا دشمنان اکنون فهمیدند که قدرت پاسخگویی ایران چقدر ویرانگر است و دشمن به وحشت افتاده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: نمی‌توان از فرمان خدا سرپیچی کرد و فرمان شیطان را بر فرمان خدا ترجیح داد، در حالیکه برخی‌ها ذهن و گوششان متوجه فرمان غربی‌ها و فلان آدم غربی و دشمن ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خداوند بهتر از هر شخص دیگری می‌داند خیر و صلاح زن در چیست، در حالیکه برخی‌ها به دلخواه غربی‌ها برای زن ایرانی نسخه می‌پیچند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه برای تعریف آزادی باید انسان را قبل از هر چیز تعریف کرد، یادآور شد: هیچ کس بهتر از خدا انسان را نمی‌شناسند، خداوند می‌داند که خیر و صلاح انسان در چیست.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه اظهارات خود در جمع نمازگزاران جمعه این هفته به رونمایی موشک بالستیک هایپرسونیک ایرانی اشاره کرد و گفت: موشکی که همه سپرهای دفاع موشکی را عبور می‌کند و سرعت آن غیر قابل تصور است و ما اکنون تکنولوژی آن را در اختیار داریم که نشان دهنده قدرت نظام جمهوری اسلامی است، زمانی از آن رونمایی شده که رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم جعلی یاوه‌گویی کردند.

وی گفت: همچنین موشک ماهواره بر ایرانی که پیامی برای دشمنان بود، موشکی که دوازده هزار کیلومتر برد دارد و می‌تواند ماهواره‌های نظامی را مورد هدف قرار دهد و لذا دشمنان اکنون فهمیدند که قدرت پاسخگویی ایران چقدر ویرانگر است و دشمن به وحشت افتاده است.

وی افزود: این پیشرفت‌ها و قدرت ملت به حدی است که در آسمان و زمین هر هدفی را می‌توانند مورد هدف قرار دهند و این پیامی برای آمریکا، انگلیس، رژیم جعلی و همچنین آل سعود خبیث است.

امام جمعه یاسوج به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و یادآور شد: سر و صداهایی که به پا شد، به دلیل ترسی است که استکبار جهانی از ایران دارد، آنها فهمیدند که با تحریم نمی‌توانند ایران را به زانو در بیاورند و لذا دست به اقدامات دیگر می زنند، اما ایران با آزمایش موشکی خود نشان داد که می‌تواند قلب دشمن را نشانه برود.

وی مطرح کرد: اگر ایران اراده کند، هر زیرساخت نظامی اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد و به همین دلیل است که رژیم صهیونیستی اقدام آمریکا را در خصوص تانکرهای ایرانی، برملا کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی در ادامه به سخنان اخیر جان بولتون اشاره کرد و اظهار داشت: آن خبیث آمریکایی می‌گوید که اسلحه به دست معترضین رسیده، البته که او هدف دیگری از این سخنان دارد یعنی اغتشاشگران داخلی اسلحه به دست بگیرند، که اگر چنین کنند گور خودشان را کنده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در همین استان ما هر خانواده یک اسلحه دارد، هیچ‌گاه آن را علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده نکرده است، اما اغتشاشگران بدانند که در صورتی اسلحه به دست بگیرند کار خودشان را تمام کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به طرح صلح و سازش در دعاوی محاکم قضایی اشاره کرد و گفت: نباید قیمت‌هایی را برای صلح و سازش در قتل‌ها بگوییم که خانواده‌ها نتوانند از پس آن بر بیایند، ریش سفیدان باید کاری برای این مشکل کنند تا بتوانیم صلح و سازش را در میان مردم حکمفرما کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha