شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سردار کوشکی

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت: قرائت قرآن کریم را از یک روحانی در جبهه یاد گرفتم که پیش از قرائت قرآن هم درس تفسیر قرآن کریم را در جبهه برای رزمندگان می گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سردار سعید کوشکی در نشست بصیرتی طلاب و مبلغین که در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس برگزار شد، خطاب به مبلغین اظهار کرد: باید خداوند را شاکر باشید که توفیق تبلیغ را به شما داده است.

وی اضافه کرد: در برخی شهرها آمار های روحانیت در دفاع مقدس به ۱۰ تا ۲۰ برابر شهید بیشتر نسبت به سایر اقشار تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس تصریح کرد: قرائت قرآن کریم را از یک روحانی در جبهه یاد گرفتم که پیش از قرائت قرآن هم درس تفسیر قرآن کریم را در جبهه برای رزمندگان می گفت.

وی اداره کل حفظ آثار را خانه شهدا دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بتوانیم یک کار فاخری را برای مردم استان فارس و شهر شیراز انجام دهیم.

سردار کوشکی گفت: استان فارس از حیث تعداد ایثار گران با تعداد ۲۷۰ هزار رزمنده دارای رتبه سوم کشور، از حیث شهید با تعداد ۱۵ هزار شهید رتبه سوم کشور، از حیث جانباز با تعداد حدود ۴۲ هزار دارای رتبه دوم کشور و از حیث آزاده با تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ آزاده رتبه هفتم کشور را دارا هستیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه شیراز به دارالعلم معروف است افزود: در شهر و استانی قرار داریم که مردم آن تربیت شدگان روحانیت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha