شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسینی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت امام جمعه سابق یاسوج از مردم ولایت مدار استان خواست تا با حضوری گسترده در تشییع امام جمعه سابق یاسوج شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج ضمن دعوت از حضور گسترده مردم در تشییع و تدفین این عالم ربانی، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

در متن پیام آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ، ارْجِعِی إِلَی‌ رَبِّکَ، رَاضِیَةً مَّرْضِیَّةً، فَادْخُلِی فِی عِبَادِی، وَادْخُلِی جَنَّتِی.

فقدان اسفناک عالم فرزانه و مجاهد عظیم الشان، حضرت آیت الله سید علی اصغر حسینی (رضوان الله تعالی علیه) موجب تأثر و تألم قلبی اینجانب و همه دوستداران و شیفتگان آن بزرگمرد گردید.

خدمات صادقانه ایشان در کسوت روحانیت و تبلیغ بطور عموم و در کسوت تدریس در حوزه بطور خاص و در کسوت امامت جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بطور اخص، هرگز از خاطره‌ها نخواهد رفت.

رادمردی که بدور از تمنیّات نفسانی و صادقانه، به انجام وظیفه دینی می‌اندیشید و با زندگی کاملا ساده و بی‌آلایش سرمشق بسیار خوبی برای جامعه روحانیت و همه مسئولین بود.

او یک انقلابی بزرگ، ولایتمداری بدون اعوجاج، ساده زیستی بدون تکلف، پارسایی کم نظیر و عالمی عامل بود.

اینجانب که از دوران طفولیت ایشان را می‌شناختم، این افتخار را داشتم که حدود ۹ سال در کسوت نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، از نزدیک از نفس گرم و معنوی ایشان در امور عبادی و سیاسی به همراه ائمه جمعه سایر شهرستان‌های استان، بهره‌مند گردم.

تحمل داغ فراق آن عزیز سفر کرده سخت و دشوار است ولی چاره‌ای جز صبر و صد البته قدردانی از خدمات آن عزیز سفر کرده نیست.

اینجانب ارتحال ایشان را به عموم هم استانی‌ها، به جامعه روحانیت و حوزه‌ علمیه استان و مخصوصا به بیت داغدارش تسلیت عرض می‌کنم و از همه مردم دعوت می‌کنم در تشییع جنازه این عزیز سفر کرده، حماسه‌ای دیگر خلق کنند تا هم دشمنان پی به جایگاه واقعی روحانیت ببرند و هم ادای وظیفه‌ای در بدرقه ایشان به دیار باقی داشته باشیم.

غفرالله له ولنا

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

صفدر پناهی

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha