دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسینی

حوزه/ نشست ستاد برگزاری مراسم تشییع و تدفین حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق شهر یاسوج در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، دقایقی پیش با حضور مدیران و مسئولان نهادهای حوزوی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان استانی، نشست ستاد برگزاری مراسم تشییع و تدفین حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق شهر یاسوج در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام دهقان رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی امام جمعه فقید یاسوج، اظهار داشت: لازم است تا برنامه‌ای در خور شأن آن عالم وارسته در استان و شهرهای یاسوج و کهگیلویه برگزار کنیم.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به زمان و مکان برنامه تشییع و تدفین مرحوم حسینی اشاره کرد و گفت: مراسم تشییع، روز دوشنبه از ساعت ۸ و نیم صبح، از میدان هفتم تیر شهر یاسوج تا میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پس از آن پیکر حجت الاسلام و المسلمین حسینی برای خاکسپاری به شهرستان کهگیلویه رهسپار خواهد شد تا در بقعه متبرکه امامزاده آقامیر به خاک سپرده شود.

گفتنی است روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد عزای عمومی اعلام شد.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha