شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشریه مطالعات تربیتی

حوزه/ سومین شماره نشریه علمی تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» با انتشار ۶ مقاله علمی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سومین شماره نشریه علمی تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» به همت معاونت پژوهش جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها منتشر شد.

بر اساس این گزارش: در این نشریه، ۶ مقاله با موضوعات تربیتی و روانشناختی خانواده از جمله مقاله «نقش والدین در آموزش مدیریت مصرف فرزندان با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری» نوشته طاهره ماهروزاده؛ معصومه موسوی فیروزآبادی و مصطفی تقی‌لو، مقاله «رابطه میان مواجهه با خشونت خانوادگی و رفتارهای قلدری در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول شهر خوی» تألیف باقر سرداری و مقاله «سبک‌های فرزندپروری دانشجویان مادر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: نقش جهت‌گیری مذهبی» به کوشش صابر جوادی؛ محمدرضا احمدی و احد امیدی درج شده است.

مقاله «تبیین کیفی تربیت نسل منتظر با رویکرد مهدوی» تألیف ستاره موسوی، مقاله «اهمیت و نقش اخلاق و معنویت در کارآمدی نظام خانواده» به نگارش نجیبه عباسی رستمی و مقاله «نقش والدین در تأمین سالم نیاز جنسی جوانان» نوشته محمد ناصر رضایی از دیگر مقالات درج شده در این شماره از نشریه هستند.

علاقه مندان جهت ارتباط با این نشریه می‌توانند به سامانه http://mtr.jz.ac.ir/ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۴۲ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha