دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

حوزه/پیکر مطهر امام جمعه سابق یاسوج با حضور گسترده آحاد مردم و مسئولین در شهر یاسوج تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، ساعتی قبل پیکر حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق شهر یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و همچنین نماینده مجلس خبرگان رهبری ، علما و روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی و به خصوص قشر جوان از میدان هفتم تیر تا میدان امام حسین این شهر تشییع شد.

امروز مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور و گسترده خود پیکر امام جمعه سابق شهر یاسوج که بیش از نیم قرن در سنگر نماز جمعه و دیگر مسئولیت های که داشت گریستند و او را تا خانه ابدی بدرقه کردند.

حضور پرشور جوانان و نوجوانان یاسوجی در کنار علما و روحانیون در این مراسم پاسخ محکمی بود به بی‌حرمتی های اخیر برخی از عناصر اغتشاش‌گر به ساحت مقدس روحانیت.

آنچه که به نظر قابل توجه عموم بود جوانان و نوجوانان یاسوجی به استقبال روحانیون شرکت کننده در این مراسم می رفتند و با آنها عکس می گرفتند.

در این مراسم با شکوه حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه ضمن تسلیت و ابراز همدردی از مردم شهر یاسوج تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم وداع و بدرقه با شکوه مردم ولایت مدار شهر یاسوج با امام جمعه سابق این شهر گفت: امروز به نوعی پیامبر اسلام(ص) و امیرالمومنین(ع) را احترام کردید، مرحوم حاج سید علی اصغر حسینی شخصیتی بزرگ بود که تمام دوران به دنبال احکام اسلام و دانش بود.

وی افزود: ایشان انسان مجاهد و مبارز قبل از انقلاب بود و امام خمینی (ره) فرمود عالمی که مردم از علم او استفاده می کنند و مردم را در مسیر معنویت هدایت می کند از هزار نفر بالا تر است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: اگر بر پیکر چنین افرادی نماز بخوانید خداوند شما را با اولیا خود محشور می گرداند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha