یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست هیئت اندیشه‌ورز نماینده ولی فقیه در خوزستان

در نشست هیئت اندیشه‌ورز دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان مسائل فرهنگی کشور و استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست هیئت اندیشه‌ورز دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان باحضور اعضای هیئت امروز به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

موضوع محوری در این نشست مسائل اخیر در سطح کشور و استان خوزستان بود که ابتدا حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان به سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت تربیت نیروی تراز و توجه به جایگاه مساجد، عنوان کرد: ظرفیت های خوبی در استان خوزستان وجود دارد که به همان مقدار ما برنامه‌ریزی می‌کنیم دشمن هم برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که نوک پیکان حمله دشمن به سمت آموزش و پرورش است، افزود: در سه سطح معلم، دانش آموز و خانواده بنای کار کردن است. در این راستا قرارگاه جهاد تبیین در سطح استان تشکیل شده و به زودی قرارگاه شهرستانی نیز تشکیل می‌شود.

در ادامه این نشست سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان پیرامون اتفاقات اخیر در سطح کشور و استان خوزستان به بیان‌ نکات لازم پرداخت.

در این نشست مدیران دستگاه های فرهنگی و جمعی از شخصیت های حوزوی حضور داشتند و پیرامون دغدغه موجود به بیان راهکارهای خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha