یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
چهارمین جشنواره ملی جهادگران ویژه طلاب و دانشجویان

دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزوی با مشارکت واحد گروه‌های جهادی سازمان بسیج دانشجویی و جامعه المصطفی، اقدام به برپایی «چهارمین جشنواره ملی جهادگران» ویژه طلاب و دانشجویان کرده است.

حجت الاسلام سید محمدرضا ملیحی معاون تهذیب حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری جشنواره ملی جهادگران، اظهار داشت: نظر به ضرورت بازنمایی فعالیت‌های جهادی طلاب و تبدیل گفتمان آن به یک گفتمان عمومی در سطح حوزویان، دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور با مشارکت واحد گروه‌های جهادی سازمان بسیج دانشجویی و جامعه المصطفی، اقدام به برپایی چهارمین جشنواره ملی جهادگران کرده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان افزود: آثار ارسالی در دو بخش تخصصی با موضوع «گسترش گفتمان جهادی در بین آحاد مردم»، «شناسایی و به کارگیری ظرفیت‌های مردمی» و «پیشرفت منطقه‌ای و یا حل مسائل مناطق کم برخوردار»، در قالب طرح، ایده و تجربه و در بخش هنری، با موضوع «بازنمایی فعالیت گروه‌های جهادی»، در قالب‌های عکس، مستند و نماهنگ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

۳۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند تا ۳۰ آذر آثار خود را در سایت www.jahadgaranhowzavi.com بارگذاری کنند، یادآور شد: این جشنواره در دو بخش تخصصی و هنری آماده دریافت آثار جهادگران و طلاب می‌باشد.

حجت الاسلام ملیحی خاطرنشان کرد: طبق اعلام دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی جهادگران، بهمن‌ماه امسال اختتامیه جشنواره در تهران به همراه تقدیر از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

چهارمین جشنواره ملی جهادگران ویژه طلاب و دانشجویان برگزار می شود + جزئیات

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha