سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
رویداد تولید محتوای دیجیتال

حوزه/ چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان بوشهر از امروز ۲۵ آبان آغاز و تا ۲۷ آبان به‌صورت شبانه‌روزی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان بوشهر از امروز ۲۵ آبان آغاز و تا ۲۷ آبان به‌صورت شبانه‌روزی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر در حال برگزاری است.

علی غضنفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در آیین افتتاحیه این رویداد گفت: امروز دشمن بستر فضای مجازی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کرد به دلیل اینکه در دوران دفاع مقدس خون‌های شهدای زیادی ریخته شد و تا ایران اسلامی بیمه شود.

معان هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی با ایجاد جذابیت به دنبال برای کشاندن مردم به سمت خود است، اظهار کرد: در برخی از دوران ها کوتاهی هایی که صورت گرفت موجب جولان دشمن در فضای مجازی شد، اما امروز با حضور جوانان انقلابی نقشه های دشمن خنثی شده است.

وی عنوان کرد: دشمن در همه عرصه ها حتی دارویی، کشور ما را تحریم کرد، اما تنها حوزه ای که تحریم نیستیم، حوزه فضای مجازی و سیستم های دیجیتال است.

غضنفری بیان کرد: امروز جوانان انقلابی با تولید محتوایی که انجام می‌دهند در مقابل دشمن ایستاده و در حال مبارزه هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه باید در تولید محتوا تفاوت آمریکای دیروز و آمریکای امروز را به تصویر بکشیم و برای مردم تبیین کنیم، ابراز کرد: امروز شاید خیلی از جوانان اتفاقات و چالش هایی که برای کشور ایجاد کردند، ندیده باشند. که باید برای آنها تبیین شود.

وی افزود: در فضای مجازی باید خدمات و اقدامات جمهوری اسلامی ایران را به جوانان و مردم انتقال دهیم و برنامه‌هایی که دشمنان علیه کشورهای اسلامی می‌زنند، باید برای همه گفته شود.

با تولید محتوا ذهن‌ها در فضای مجازی طراحی می‌شود

مهراب کیانی مدیر مرکز فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال گفت: امروز دنیای مجازی، زندگی ما را با خود همراه کرده و بدون زیستن در فضای مجازی نمی توانیم تنفس بکشیم.

مدیر مرکز فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: افرادی که در تولید محتوا فعال هستند، ذهن ها را طراحی و مدیریت می کنند.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ جهانی جدید هستیم که با فضای مجازی در میدان نیز عرصه تغییر پیدا می کند گفت: کسانی پیروز جنگ خواهند بود که این عرصه را به خوبی بشناسند.

کیانی با بیان اینکه در میدان نبرد فضای مجازی عرصه دست جوانان و نوجوانان است که مشابه دوران دفاع مقدس است گفت: جوانانی که با اعتقاد وارد تولید محتوا شدند، پیروزی دست همین جوانان است.

مدیر مرکز فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان بوشهر اظهار کرد: در رویداد تولید محتوا بسیج بیش از ۱۲۰ نفر جوانان و نوجوانان به صورت گروهی و فردی در پنج بخش حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha