چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حوزه علمیه خواهران اردبیل

حوزه/ کرسی علمی با موضوع "تصویرسازی مجازی جنسی رسانه‌ها و تأثیر آن بر روابط زناشویی" در مؤسسه آموزش عالی الزهراء(س) اردبیل برگزار شد.

خانم حکیمه نوری معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی الزهراء(س) اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل از برگزاری کرسی آزاد اندیشی با عنوان "تصویرسازی مجازی جنسی رسانه‌ها و تأثیر آن بر روابط زناشویی" خبر داد و اظهار داشت: در حوزه‌های علمیه ظرفیت‌های خوبی برای بیان نظرات و عقاید وجود دارد که کرسی‌های آزاد اندیشی و تریبون‌های آزاد نمونه‌هایی از آن است و اساتید و طلاب از طریق این چارچوب‌ها می‌توانند به بیان نظرات خود پرداخته و مسیر پیشرفت و تعالی جامعه را طی کنند.

وی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب، گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی، تمام زمینه‌های علوم پایه و به ویژه علوم انسانی از فرهنگ، اقتصاد، فلسفه، کلام، سیاست و جامعه شناسی را در بر می‌گیرد و در تمام این محورها لازم است کرسی‌ها تشکیل شده و نظرات و دیدگاه‌های مختلف به بحث و گفت‌وگوی علمی گذاشته شود تا در سایه آن فکر و علم تولید گردد.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی الزهراء(س) اردبیل با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه به سمت انجام عمل پیش برود، افزود: در برپایی این کرسی‌ها، استفاده از فکر و نظر طلاب و پژوهشگران درخصوص موضوع مربوطه لازم است و فقط ارائه نظر از طرف اساتید برای رسیدن به اهداف کفایت نمی‌کند.

نوری با اشاره به نحوه برگزاری کرسی آزاد اندیشی، خاطرنشان کرد: کرسی علمی با عنوان "تصویرسازی مجازی جنسی رسانه‌ها و تأثیر آن بر روابط زناشویی" در مؤسسه آموزش عالی الزهراء(س) اردبیل با ارائه خانم سیده‌ نرگس محمدی و با حضور خانم لیلا یحیی‌زاده به‌عنوان ناقد، با شرکت طلاب سطح دو و سه برگزار شد.

مدرس حوزه علمیه خواهران یادآور شد: در کرسی برگزار شده تأثیر تصویرسازی جنسی رسانه‌ها بر رضایتمندی و نارضایتی جنسی زوجین از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفت و اساتید ضمن بیان دیدگاه‌های خود، به سوالات حضار پاسخ دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha