دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه اصلاندوز

حوزه/ امام جمعه اصلاندوز گفت: بسیج قهرمان ما در تمام عرصه‌هایی است که مردم احساس نیاز داشته‌اند، چرا که ایثارگرانه وارد میدان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام محمد جعفرزاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به آثار کیفیت فضای آموزشی، بر روند تحصیلی دانش آموزان، اظهار داشت: مدرسه کانون اولیه و بسیار مهمی در روند شکل گیری شخصیتی و تکامل فکری دانش آموزان است.

وی افزود: جز به جز مسائل مربوط به آموزش و پرورش و مخصوصاً مدارس برای ما دارای اهمیت است، ما هر چه داریم از آموزش و پرورش داریم و به هر کجا بخواهیم برسیم با آموزش و پرورش خواهیم رسید، مطالعات و پژوهش‌های صاحب نظران نشان می‌دهد که حتی کیفیت فضای آموزشی بر روند یادگیری دانش آموزان نیز موثر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اصلاندوز ادامه داد: هر چقدر کیفیت فضای آموزشی بهتر باشد، طبیعتاً علاقه و انگیزه دانش آموزان نسبت به محیط مدرسه بیشتر خواهد شد، بنابراین ما نباید نسبت به احساسات دانش آموزان کشورمان که آینده سازان ما خواهند بود، بی‌تفاوت باشیم و لذا از این منظر لازم است که نسبت به زیبایی محیط مدرسه و بهداشت روانی دانش آموزان توجه ویژه داشته باشیم و بدانیم اگر فضاسازی مدرسه درست نباشد، نمی‌توانیم شاد زیستن را به دانش آموزان آموزش دهیم.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه با انتقاد از کمبود فضاهای آموزشی و نامناسب بودن محیط مدارس، خاطرنشان کرد: فضاهای آموزشی موجود در شهرستان اصلاندوز جواب گوی تعداد دانش آموزان این منطقه نمی‌باشد، بنابراین خطاب به متولیان آموزش و پرورش انتقاد صریحی داریم که موضوع کمبود فضای آموزشی در اصلاندوز نزدیک به بحران می‌باشد و ضرورت دارد که سریعاً در فکر چاره و تدبیر باشید.

حجت الاسلام جعفرزاده با گرامیداشت آغاز هفته بسیج، تصریح کرد: تشکیل بسیج به فرمان امام راحل، یکی از افتخارات تاریخ انقلاب می‌باشد، بسیج آفتاب درخشان سپهر انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: بسیج قهرمان ما در تمام عرصه‌هایی است که مردم احساس نیاز داشته‌اند، چرا که ایثارگرانه وارد میدان شده است.

حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به شاخص‌ها و دستاوردهای بسیجیان، اظهار داشت: بسیجیان همیشه برای حفظ آرمان‌ها و فضیلت‌های انقلاب اسلامی با از خودگذشتگی در میدان حاضر هستند.

وی با بیان اینکه بسیجیان مخلص منادی اندیشه مهدویت هستند، گفت: ما بسیج را بیش از آنکه یک سازمان رزمی یا عناوین دیگر بدانیم، یک مجموعه فرهنگی می‌دانیم که باری سنگین را به دوش کشیده و انصافاً دستاوردهای غرور آفرینی نیز به نمایش گذاشته و کسب کرده است.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به حوادث اخیر کشور با تأکید بر اینکه در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته‌ایم و باید با روحیه بسیجی از این جریانات عبور کنیم، گفت: شیوه جنگ‌های کلاسیک تغییر یافته و امروز شاهد جنگ‌های ترکیبی هستیم که ابعاد پیچیده‌تری دارند، ابعادی نظیر جنگ سایبری، جنگ اطلاعاتی، حمایت از نابسامانی‌های محلی و دیپلماسی از جمله جنبه‌هایی هستند که در جنگ ترکیبی حاضر در کشور با آن مواجه هستیم.

وی با تحلیل اهداف آمریکا از ایجاد این جنگ ترکیبی، افزود: آمریکا از همان ابتدای انقلاب به دنبال کنترل و محدود سازی انقلاب اسلامی بود اما وقتی متوجه شد که نمی‌تواند با جنگ سخت و نفوذ نرم به ایران مسلط شود، به جنگ ترکیبی روی آورد و اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی نیز برای این جنگ ترسیم کرده است.

حجت الاسلام جعفرزاده خاطرنشان کرد: در کوتاه مدت با به راه انداختن جنگ‌های نیابتی در منطقه و کشیدن جنگ تا مرزهای ایران و تقویت گروه‌های تروریستی و همچنین انجام عملیات تروریستی علیه مردم، به دنبال نا امن کردن ایران از داخل هستند و در میان مدت بدنبال فرصت طلبی از نقطه ضعف‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می‌باشند و نهایتاً در بلند مدت نیز در صدد هستند تا با تضعیف نظام به تحمیل اهداف خود به خصوص جدا کردن دین از حکومت برسند، که به امید خداوند و با هوشیاری و بصیرت همیشگی مردم و جوانان این آرزوی خام را به گور خواهند برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha